|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۳۵۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۸

صداوسما: معاون اول دادستان کل کشور گفت: دشمن در فضای مجازی به صورت هدفمند فعالیت می‌کند و جوانان ما در این فضا، باید دشمن خود را بشناسند.

حجت اسلام و المسلمین سید محسن موسوی در نشست تبیین، روشنگری و مطالبه گری افزود: مجلس شورای اسلامی طرح صیانت از فضای مجازی را در دستور کار داشت که این طرح کنار گذاشته شد. اکنون این فضا به سمت تباهی و فساد می‌رود. باید برای مردم روشنگری کنیم و خانواده‌ها را نسبت به این خطر هوشیار کنیم و بگوییم که در این فضای بی در و پیکر، چه بلایی سر جوانان می‌آید.

وی گفت: اگر امروز این امر را برای جوانان تبیین نکنیم، دشمن روی آن‌ها برنامه ریزی می‌کند. اکنون شاهدیم اکثر کسانی که در این شلوغی‌ها بازداشت شده اند، افرادی هستند که فریب خورده اند و اگر تبیین می‌کردیم، خیلی زود متوجه می‌شدند. البته آن‌هایی که خطای بزرگ مرتکب شده اند؛ به دستور دادستان کل کشور شناسایی و تعدادی نیز دستگیر شده اند، اما آن‌هایی که خطای بزرگی مرتکب نشده اند باید برنامه‌ای برای روشنگری و بیان این مسائل برای آن‌ها داشته باشیم.

معاون اول دادستان کل کشور افزود: نظامی مظلوم‌تر از نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد، چرا که متاسفانه بعضا کسانی را داریم که از این نظام حقوق می‌گیرند و علیه همین نظام تبلیغ می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه باید کار فرهنگی وسیعی انجام گیرد، افزود: هر کجا که تفکر انقلابی حاکم بوده، ببینید که کجا‌ها رسیده ایم، اکنون فضای مجازی رها است و دشمنان هر چه می‌خواهند به خورد جوانان ما می‌دهند و تلاششان این است که هر چه قدر که می‌توانند به نظام ضربه بزنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین