|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۳۵۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱


قائم مقام بازرسی کل کشور با تاکید بر نظارت مستمر بر اجرای صحیح قانون، از ارسال بیش از ۱۰ هزار نامه هشداری به دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.

احمد رحمانیان امروز یکشنبه ۱۷ مهرماه در آیین تکریم و معارفه بازرس کل خراسان شمالی اظهار کرد: در راستای اصلاح ساختارها، بیش از ۱۰ هزار نامه هشداری به دستگاه‌ها ارسال شده که به بیشتر آن ها عمل شده است.

وی با بیان اینکه با فعالیت‌های انجام شده، چند هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی به خزانه بازگشته است، افزود: امروز هیچ معروفی بالاتر از اجرای قانون و هیچ منکری نیز بالاتر از نقض قانون نیست به گونه ای که کلیه اقدامات حاکمیت نیز بر مبنای قانون است.

وی تاکید کرد: افراد جامعه باید قانون را رعایت کنند و هیچ فردی در این میان حتی مقام اول کشور مصونیت ندارد؛ این در حالی است که در کشورهای مدعی دموکراسی چنین نیست و شخص اول آن کشورها هر کاری که می خواهند انجام می دهند و تحت تعقیب نیز قرار نمی گیرند.

رحمانیان با تاکید بر اینکه تمرکز این نهاد در سال جاری و سال آینده بر اقدامات پیشگیرانه است، گفت: اصلاح ساختارهای فسادزا و بازنگری در برخی قوانین در دستور کار است.

وی افزود: با فراگیر شدن نظارت، توسعه نظارت الکترونیک و شناسایی نقاط آسیب زا، سعی در کاهش تخلفات اداری داریم.

قائم مقام بازرسی کل کشور همچنین با بیان اینکه رسانه های معاند با جلوه وارونه حقایق در فضای جامعه به شکلی ساماندهی شده حملات خود را بر علیه نظام اسلامی انجام می دهند، گفت: دشمنان، نوجوانان و جوانان را تشویق به قانون شکنی می کنند که نتیجه آن نیز هرج و مرج و بی نظمی در جامعه است؛ اینک تکلیف ما دفاع از حریم نظام اسلامی است و باید همگی با اتحاد در برابر دشمنان مقاومت کنیم تا نقشه های شوم آنها خنثی شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین