|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر متعلق و مختص به هیچ حزب، جناح، گروه ودسته خاصی نیست ، گفت: این مناسبت بزرگ ازآن همه ملت وتک تک آحاد مردم است وباید درآن حضور گسترده ومشارکت موثر داشته باشیم.
علیرضا رشیدیان شنبه شب درجلسه شورای اداری استان با تاکید براینکه انقلاب اسلامی ما مردمی است، افزود: براین اساس باید جشن ها با محوریت مردم برگزار شود ونقش وحضور مردم درجشن های انقلاب بویژه درمحله ها پر رنگ تر باشد.

وی درادامه عنوان کرد: باید تمامی دستگاه ها اعم ازدولتی، عمومی ونیز بخش های مردمی برای برگزاری پرشور وبانشاط این جشن ها تلاش کرده و در راستای یادآوری و انتقال دستاوردها وارزش های انقلاب به مردم بویژه نسل جوان ونوجوان گام بردارند.

وی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی نیز گزارشی ازعملکرد یک سال گذشته خود را به مردم اطلاع رسانی کرده و در این میان روابط عمومی ها بعنوان پنجره ارتباطی میان مردم ودستگاه های دولتی نقش خود به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به بهره برداری بیش از یک هزار پروژه آماده وبه انجام رسیده دربخش های مختلف درسطح استان با تاکید برپرهیز از ریخت وپاش در مراسم افتتاحیه این پروژه ها ابراز امیدواری کرد: آثار بهره برداری این پروژه ها که حاصل تلاش بخش ها و دستگاه های مختلف در جهت خدمت به مردم است ، برای مردم محسوس بوده و به رونق و توسعه استان بیانجامد.

وی همچنین از مردم خراسان رضوی دعوت کرد در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن هم حضوری پرشور داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) از سوی نشریه فرانسوی گفت : همه مسلمانان و آزادگان جهان ازاین بربریت وجهالت جدید که دراروپا به نام آزادی عقیده به ایمان مردم و نیز پیامبران الهی توهین می کنند محکوم می کنند.

وی تصریح کرد: همه ازاین حرکت ددمنشانه، جاهلانه وبه دور از هرگونه احترام به آرا وعقاید انسان ها برائت می جویند.

وی در ادامه با اشاره به پیام رهبری خطاب به جوانان اروپا وآمریکا آن را حرکتی پیامبرگونه ، ابداعی وابتکاری دانست وگفت : کسانی که به شدت مدعی آزادی هستند درمقابل این پیام در تمام سطوح اعم از روزنامه ها وتلویزیون ها و سایت هایشان تلاش کردند این پیام به سهولت به گوش مردم شان نرسد حتی به نوعی در جهت مخدوش کردن ان سعی کردند.

رشیدیان افزود : این اقدامات لکه ننگ دیگری بر پیشانی کسانی است که مدعی جریان آزاد اطلاعات هستند اما تحمل یک نامه که حاوی هیچ نکته منفی حتی برای نکته سنج ترین این افراد نیست را ندارند و در سایت ها و سیستم های خبری خود سانسور می کنند تا این پیام به گوش مردم بویژه جوانان غربی نرسد حال آنکه کلام حق ، راه خود را می یابد و به گوش کسانی که تشنه حقیقت هستند، می رسد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین