|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۳۵۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
افروز اعظمی متولد ۱۳۶۹ و دانش آموخته معماری و دختر یک آتش نشان نمونه بوده که این روزها پا به پای آتش نشان‌ها در حال فعالیت برای ایمنی و پیشگیری قبل از وقوع حادثه و آتش سوزی است. به گفته این بانوی فعال در حوزه پیشگیری، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که زنگ آتش نشانی کمتر به صدا در بیاید.
یکی از فعالیت‌های ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی اصفهان در بخش پیشگیری، نظارت و کنترل بر ساختمان‌ها در راستای حفاظت در برابر حریق و حوادث است و در این راستا حدود ۱۹ کارمند زن به صورت غیر عملیاتی و پشتیبانی در حال فعالیت هستند که مهمترین بخش این سازمان قسمت بررسی و کنترل ضوابط معماری و شهرسازی جهت ساخت و سازهای معماری از منظر ایمنی و آتش نشانی است.

افروز اعظمی متولد ۱۳۶۹ و دانش آموخته معماری و دختر یک آتش نشان نمونه بوده که این روزها پا به پای آتش نشان‌ها در حال فعالیت برای ایمنی و پیشگیری قبل از وقوع حادثه و آتش سوزی است. به گفته این بانوی فعال در حوزه پیشگیری، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که زنگ آتش نشانی کمتر به صدا در بیاید. درست است که حادثه اتفاقی است اجتناب ناپذیر، ولی می‌توان آن را با ایمنی و آگاهی مردم به حداقل رساند.هفتم مهرماه به نام «روز آتش نشانی و ایمنی» نام‌گذاری شده و هدف از این نام‌گذاری، تبدیل «ایمنی» به یک فرهنگ است.






























































ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین