کد خبر: ۳۵۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
راه اندازی سامانه نوبت دهی غیرحضوری مشتریان، در کنار خدمات غیرحضوری دیگر همچون اعطای تسهیلات غیرحضوری (فرا بانک) و دهها خدمت دیگر بانک که از طریق درگاه های مختلف بانک فراهم شده، تنها با یک هدف و آن هم احترام و کسب حداکثری رضایت مندی مشتریان تعبیه و به کار گرفته شده است.

مدیرعامل بانک ملت به مناسبت رونمایی از سامانه نوبت دهی آنلاین در این بانک، پیامی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، متن پیام رضا دولت آبادی به شرح زیر است:

مشتریان گرانقدر

با سلام،
با استعانت از درگاه خداوند متعال، توفیق ارائه خدمتی دیگر در بانک ملت برای مشتریان عزیز فراهم شد تا مجموعه عظیم بانک ملت گامی دیگر در راستای تکریم و تعهد به مشتریان گرانقدر بردارد.

کارکنان بانک ملت با تعهد حرفه ای، تمامی مساعی خود را به کار می گیرند تا با ارائه خدمات ارزنده و شایسته پاسخ گوی تعهد، وفاداری و همراهی مشتریان گرانقدر به عنوان ذینفعان ارزشمند بانک باشند.

راه اندازی سامانه نوبت دهی غیرحضوری مشتریان، در کنار خدمات غیرحضوری دیگر همچون اعطای تسهیلات غیرحضوری (فرا بانک) و دهها خدمت دیگر بانک که از طریق درگاه های مختلف بانک فراهم شده، تنها با یک هدف و آن هم احترام و کسب حداکثری رضایت مندی مشتریان تعبیه و به کار گرفته شده است.

باور قلبی دارم که کارکنان و خانواده بزرگ بانک ملت، ضمن تداوم این مسیر، تمامی مساعی خود را در مسیر خلق ارزش برای مشتریان به کار خواهند بست تا در کنار تمامی افتخارات بانک در اکثر شاخص های مالی و عملکردی که بانک ملت را در صدر نظام بانکی قرار داده است، خدمتی شایسته نام و در خور شان بانک ملت و مشتریان گرانقدر ارائه کنند و تجربه ای متمایز را برای مشتریان رقم بزنند.

اینجانب به عنوان نماینده ای از خانواده بزرگ ملت، ضمن سپاس از همراهی، تعهد و وفاداری مشتریان عزیز، این خدمت شایسته را تقدیم مشتریان گرانقدر می‌کنم و امیدوارم تا با نوآوری، بهبود مستمر فرایندها، با ارائه خدمات شایسته، برای ذینفعان بانک ارزش آفرین باشیم.

رضا دولت آبادی

مدیرعامل بانک ملت



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین