کد خبر: ۳۵۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

وزیر کشور ترکیه اعلام کرد، افراد مسلح ناشناس به یک مقر پلیس در استان مرسین ترکیه حمله‌ور شده و یک نیروی پلیس کشته شده است.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری آناتولی به نقل از سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه گزارش داد: ما می‌دانیم که کدام گروه تروریستی عامل این حمله است.

شبکه تلویزیونی ای هابر ترکیه هم گزارش داد که حمله به ساختمان متعلق به پلیس منطقه مزیتلی در استان ساحلی مرسین واقع در جنوب ترکیه، ساعت ۱۱ شب دوشنبه به وقت محلی رخ داد. براساس این گزارش، همچنین یک انفجار که احتمالا نتیجه عملکرد یک بمب کنترل از راه دور بوده، به وقوع پیوست.

همچنین خبرگزاری رویترز از زخمی شدن دو افسر پلیس در نتیجه وقوع انفجار خبر داد. در بیانیه وزارت کشور ترکیه همچنین آمده است، بمب دیگری در نزدیکی این مقر پلیس تحت کنترل منفجر شد و همچنین یک مظنون در این رابطه بازداشت شده است. براساس تصاویر منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی، وقوع انفجار به دنبال شلیک گلوله رخ داد.

وب‌سایت دیلی صباح ترکیه هم گزارش داد که به دنبال آتش گلوله افراد مسلح به یک هتل پلیس در منطقه مزیتلی در استان مرسین یک افسر کشته و چندین تن دیگر زخمی شدند و جستجو برای یافتن مظنونان دیگر ادامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین