|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۳۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اکنون 140 بیمارستان نیمه تمام با 24 هزار و 200 تخت در کشور در حال ساخت است.
محمد جعفر علیزاده روز شنبه در پایان بازدید از روند ساخت بیمارستان 235 تختخوابی شهرستان سقز در جمع خبرنگاران افزود: اگر در سال جاری اعتبار لازم تخصیص داده شود، 28 بیمارستان تکمیل و بهره برداری می شود.

مدیر عامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی بیان کرد: در زمان حاضر چهار بیمارستان در کردستان در حال ساخت است که بیمارستان های 35 تختخوابی دهگلان و سروآباد تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسند.

وی با بیان اینکه تسریع در اتمام ساخت بیمارستان های کشور به دلیل تحریم های اقتصادی و توطئه اخیر نفتی با مشکل مواجه شده است، گفت: در سال جاری تخصیص اعتبارات طرح های عمرانی به ویژه بیمارستان ها 16 درصد پیشرفت داشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال بررسی میزان پیشرفت بیمارستان های در حال ساخت کشور و بازدید میدانی از نزدیک هستیم و تمام تلاش دولت این است که هیچ پروژه ای تعطیل و متوقف نشود.

وی ادامه داد: برای تکمیل بیمارستان سقز 100 درصد و برای بیمارستان بانه 250 درصد اعتبارات را افزایش داده ایم و به کمک نمایندگان از سایر منابع هم اعتبارات افزایش خواهد یافت.

در این مصاحبه علی اکبر ورمقانی فرماندار شهرستان سقز هم یکی از مطالبه های به حق مردم از دولت را اتمام بیمارستان 235 تختخوابی سقز عنوان کرد و ارتقای تخت های این بیمارستان را کاری ارزشمند از سوی دولت برشمرد.

محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم با تقدیر از تلاش دولت، وزرا و معاونان وزیر برای پیگیری اتمام طرح های عمرانی خواستار تسریع در ساخت بیمارستان های سقز و بانه شد.

سقز به عنوان دومین شهر بزرگ استان کردستان در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین