|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۳۵۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

    با همراهی مدیران بانک ملی ایران و پلیس راهور و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، زنگ مهر دانش در مدرسه شهید کاظم موسوی استان تهران نواخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مهدی سوهانیان رییس اداره کل روابط عمومی بانک در مراسم امروز که با مشارکت کانون جوانه های بانک ملی ایران و پلیس راهور پایتخت برگزار شد، با بیان اینکه کشور ما در کنار پرچم و سرود خود به عنوان نمادهای ملی، بانک ملی ایران را نیز به عنوان همگام همیشگی دولت و مردم همراه دارد، گفت: روزی یک تصمیم ملی برای وجود یک بانک ملی شکل گرفت و بانک ملی ایران از مردم و برای مردم تاسیس شد.

وی با بیان اینکه نونهالان و نوجوانان این مرز و بوم ادامه دهنده مسیر خدمت و توسعه کشور هستند، افزود: در همین راستا کانون جوانه های بانک ملی ایران با هدف ارتقای سواد اقتصادی نسل آینده کشور راه اندازی شد و امروز دانش آموزان با مباحثی درباره تاریخچه اقتصاد و پول، انواع خدمات بانکی، فعالیت‌های بانک، چگونگی افتتاح حساب و جایگاه قرض الحسنه آشنا می شوند.

سوهانیان تاکید کرد: یکی از امکانات دیگر بانک ملی ایران برای کودکان و نوجوانان عزیز، افتتاح حساب و در اختیار قراردادن کارت بانکی به نام دارنده حساب است و بدین ترتیب بچه ها می توانند با کارت بانکی خود تعاملات روزمره شان را انجام دهند که اتفاقی جالب و البته دلچسب برای آنان است.

همچنین سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت نیز با بیان اینکه بچه های امروز، آینده سازان فردای کشور هستند، گفت: بانک ملی ایران با ایفای وظایف و رسالت اجتماعی خود و اقدامات موثر در زمینه آموزش فرهنگ رانندگی و ترافیک به کودکان و نوجوانان بازوی کمکی بزرگی برای پلیس به ویژه پلیس راهور است.

همچنین در پایان این مراسم تخته یادبود مهر مدرسه توسط دکتر سوهانیان و سرهنگ همه خانی امضا و با اهدای هدایایی از معلمان و دانش آموزان برتر سال گذشته مدرسه تقدیر شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین