|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۱
کد خبر: ۳۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
دیوید فلدمن یکی از رهبران فرقه ضد صهیونیستی ناتوری کارتا با اشاره به این که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک جنایتکار جنگی است، گفت دعوت کنگره آمریکا از وی مایه شرمساری مردم آمریکا و همه یهودیان جهان خواهد بود.
دیوید فلدمن یکی از رهبران فرقه ناتوری کارتا که از تشکیلات فعال ضد صهیونیستی در آمریکا به شمار می رود در گفت وگو با ایرنا تصریح کرد: دعوت کنگره آمریکا از نتانیاهو به عنوان نماینده یهودیان جهان یک اشتباه بزرگ محسوب می شود و تشکیلات ناتوری کارتا با برگزاری تظاهرات گسترده ای اعتراض خود را به این اقدام کنگره آمریکا ابراز خواهد کرد.

وی افزود، یهودیان جهان از نخستین روز تشکیل دولت اسرائیل مخالفت خود را با این دولت اعلام و همواره نفرت و انزجار خود را نسبت به جنایت هایی را که این رژیم اشغال گر در مورد مردم فلسطین مرتکب شده ابراز کرده است.

این رهبر یهودیان ضد صهیونیست افزود، هیچ امیدی به این که نتیجه مثبتی از انتخابات آینده سران رژیم صهیونیستی عاید مردم فلسطین و یا حتی یهودیان ساکن اسرائیل بشود نیست و آنچه از این انتخابات جاصل بشود مثل همیشه یا بدخواهد بود ویا بد تر.

وی گفت، بیشتر یهودیان جهان بر این عقیده اند که تشکیلاتی بنام رژیم اسراییل نباید وجود داشته باشد و تنها راه پایان گرفتن درد ورنج مردم فلسطین و شرمساری یهودیان راستین جهان از میان رفتن این رژیم است.

فلدمن در ادامه افزود: بر اساس نص صریح تورات تشکیل هرگونه دولتی به نام قوم یهود مغایر با احکام یهودیت است و لذا یهودیان راستین هرگز چیزی به نام دولت اسرائیل را به رسمیت نشناخته اند و هر کسی را هم که در این انتخابات پیروز بشود به رسمیت نخواهند شناخت.

رهبر فرقه ناتوری کارتا اظهار کرد: ما کسانی را هم که با نام دولت اسرائیل و به نمایندگی از طرف مردم یهود با مردم سختی کشیده فلسطینی مذاکره می کنند به رسمیت نمی شناسیم و حاصل این مذاکرات مورد تایید و قبول ما نخواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال ایرنا که چه راه حلی برای مسئله فلسطین وجود دارد؟ گفت تنها راه حل این مسئله خاتمه اشغال سرزمین های فلسطینی است که هم به رنج و مشقت مردم فلسطین و هم ننگ و شرمساری یهودیان جهان خاتمه خواهد داد.

به گفته این روحانی یهودی، تنها زمانی صلح و ثبات به منطقه خاور میانه باز خواهد گشت که این رژیم منفور ساقط شود.

وی افزود: در چنین صورتی، هم مردم فلسطین روی صلح وآرامشی را که قبل از اشغال سرزمین هایشان درآن زندگی می کردند، خواهند دید و هم یهودیان قادر خواهند بود در کمال صلح و همزیستی مسالمت آمیز در این سرزمین ها زندگی کنند.

دیوید فلدمن گفت: تنها راه حل مسئله فلسطیین بازگشت همه آوارگان و پناهندگان فلسطینی به سرزمین های خود و بازگشت مهاجران یهودی از سرزمین های اشغالی به سرزمین هایی است که از آنجا به فلسطین مهاجرت کرده اند.

وی تاکید کرد، زمانی که با ساقط شدن رژیم اسرائیل و خاتمه یافتن اشغال سرزمین های فلسطینی صلح وآرامش به این سرزمین ها باز گردد مردم یهود کمترین مشکلی برای زندگی در سرزمینی که دولتی غیر یهودی داشته باشد، نخوهند داشت.

وی تاکید کرد، زمانی که ساکنان اصلی این سرزمین ها یعنی فلسطینی ها امکان تصمیم گیری درمورد سرنوشت خود و تعیین حکومت موردتایید خود را پیدا بکنند پیروان یهودیت بی هیچ تردیدی مایل خواهند بود تا تحت حکومت هر دولتی اعم از مذهبی و یا غیر مذهبی با آسودگی خاطر زندگی کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین