|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۳۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
جمعه مورخ 93.11.03 در ساعت 12:02ظهر طی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر انحراف ال90 در جاده کیاکلا ابتدای شهرک منصورکنده گزارش شد.

پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین های پایگاه رضی کلا را به محل حادثه اعزام کرد.

تکنسین های اورژانس 115  در مدت زمان شش دقیقه بربالین مصدومان حاضر شدند. در این حادثه متاسفانه راننده خودر که زن 44 ساله بود و همچنین دختربچه 8 ساله اش که سرنشین خودروبودند. دچار آسیب دیدگی شدند. تکنسین های اورژانس 115 پس از اقدامات درمانی پزشکی مصدومان این حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

همچنین طی گزارش مردمی دیگری در ساعت 15:14 دقیقه بعداز ظهر  با اورژانس 115 بابل مبنی بر انحراف  تاکسی پراید در جاده کیاکلا ابتدای شهرک منصورکنده گزارش شد.

پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115  تکنسین های پایگاه بیشه سر را به محل حادثه اعزام کرد. به علت اینکه تکنسین ها در ماموریت بودند تکنسین های اورژانس 115  در مدت زمان دوازده  دقیقه بربالین مصدومان حاضر شدند. در این حادثه متاسفانه راننده خودرو که مرد24 ساله بود و همچنین  پسربچه 9 ساله و زن 32ساله که سرنشین خودروبودند. دچار آسیب دیدگی شدند. تکنسین های اورژانس 115 پس از اقدامات درمانی پزشکی مصدومان این حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

همچنین طی گزارش مردمی دیگری در ساعت 16:01دقیقه بعداز ظهر طی تماسی با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف دوخودرو پیکان وانت با یکدیگر در آرامگاه معتمدی به سمت جاده کیا کلا گزارش شد.

پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115  تکنسین های پایگاه بیشه سر را به محل حادثه اعزام کرد.

 تکنسین های اورژانس 115  در مدت زمان یک  دقیقه بربالین مصدومان حاضر شدند. در این حادثه متاسفانه یک زن 35 ساله و دو دختر بچه 7و11 ساله سرنشین خودروبودند. دچار آسیب دیدگی شدند.

تکنسین های اورژانس 115 پس از اقدامات درمانی پزشکی مصدومان این حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند. متاسفانه طی تماس دیگری با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف عابر پیاده با خودرو در میدان بندرکلا امیرکلا گزارش شد. تکنسین های اورژانس 115 در مدت زمان چهار دقیقه بر بالین مصدوم حاضر شدند .

 دراین حادثه ایتدا خودر پژوه 405 با عابربرخورد کرده  و از صحنه حادثه متواری شده و سپس یک خودرو پراید با عابر برخورد کرده و از صحنه حادثه متواری میشود ومتاسفانه عابر پیاده که مرد 75 ساله بود .به علت شدت جراحات دردم جان سپرد. .تلاش های تکنسین های اورژانس 115 بابل برای احیاثمری نداشت. با این حال به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کردند. متاسفانه تلاش های پرسنل بیمارستان هم تاثیری نداشت .

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین