|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۳۵۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: با وجود اینکه سال ها از سیل آق قلا می گذرد، ولی آثار و بوی آن همچنان باقی مانده است.

سلیمان هاشمی عصر روز دوشنبه 28 شهریور در آیین افتتاح بزرگترین پروژه مشارکتی "مهر عظام" در شهرستان آق قلا که با اعتبارات دولتی و کمک خیران توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان اجرا شد، با بیان اینکه شهرستان آق قلا شایسته خدمت است، اظهار کرد: حضور خیران در احداث مدرسه و مراکز آموزشی و مشارکت در اینگونه اقدامات خداپسندانه ماندگار می باشد و پاداش آن نزد خداوند متعال محفوظ است.

فرماندار آق قلا با اشاره به اینکه مدیران شهرستان آق قلا پر تلاش هستند و همیشه پای کار می باشند، ادامه داد: با تلاش، تعامل و همکاری همه جانبه شاهد توسعه روز افزون این منطقه در همه حوزه ها هستیم و همه توان خود را به کار بسته ایم تا این روند تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس شهرستان در دوران پساکرونا قرار داریم، خاطر نشان کرد: عملیات احداث این مجتمع آموزشی از سال ۱۳۹۸ آغاز و هم اکنون تکمیل و تجهیز شد و در سالتحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان شهرستان آق قلا قرار می گیرد.

هاشمی با اشاره به سیل چند سال گذشته آق قلا که سبب وارد شدن خسارت به بسیاری از زیر ساخت های این شهرستان شد، تصریح کرد: با وجود اینکه سال ها از سیل آق قلا می گذرد، ولی آثار و بوی آن همچنان باقی مانده است و آنچه که آثار آن حادثه را کم رنگ تر می کند، اقدامات خداپسندانه خیران است.

به گزارش ایسنا، پروژه آموزشی هنرستان پسرانه "مهر عظام" آق‌قلا با حضور "عباس ایروانی" مدیر عامل و بنیانگذار هلدینگ عظام و تنی چند از مدیران کل استان گلستان و مسئولان محلی و فرهنگیان این شهرستان افتتاح گردید.

برای این پروژه که در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع احداث شده، رقمی در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه گردیده که از این رقم ۱۲۰ میلیارد ریال توسط خیران و ۱۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی تأمین شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین