کد خبر: ۳۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
امام جمعه موقت تهران با اشاره به بی اعتنایی حکومت بحرین به درخواست شخصیت های بزرگ اسلامی برای آزادی 'شیخ علی سلمان' دبیرکل جمعیت الوفاق گفت: من به حکومت بحرین هشدار می دهم که این نوع حرکت ها زوال آن حکومت را سریع تر می کند.
حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران افزود: حکومت بحرین مدت هاست که نسبت به درخواست قانونی حقوق بشری، مشروع دینی و فطری ملت خود بی اعتنایی می کند؛ ملتی که می خواهند صاحب رای باشند.

وی ادامه داد: در بحرین مردم در یک حرکت آرام و بدون هیچ تخریب و تروری علیه نظامی که هیچ مشروعیتی ندارد قیام کرده اند و چهار سال همچنان با خروش و جوشش در راهپیمایی ها حضور جدی پیدا می کنند.

امام جمعه موقت تهران گفت: مدعیان حقوق بشر نه تنها در این چهارسال قدمی در دفاع از مردم بحرین برنداشتند بلکه از خفقان و استبداد در این کشور حمایت کردند.

صدیقی اظهارداشت: ملت مظلوم بحرین چهار سال خستگی ناپذیر در صحنه حضور دارند و بعد از چهارسال گویا حوصله نظام نامشروع بحرین به سر آمده و 'شیخ علی سلمان' دبیرکل جمعیت الوفاق را زندانی کردند که این خلاف قانون و حقوق بشر است .

وی ادامه داد: آنان حتی به هشدار شخصیت های بزرگ اسلامی و مراجع بزرگ تقلید اعتنا نکردند و به رغم همه فشارهایی که عموم مسلمان آزاده دارند به احساسات مردم بی اعتنایی کردند و بنای محاکمه این روحانی عظیم الشان را دارد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه اهانت به پیامبر اکرم (ص) را از مهمترین و تاسف بارترین موضوعات دانست و گفت: پیامبر(ص) سند حقانیت انبیاء گذشته است که اگر حقانیت پیامبر ما زیر سوال برود همه انبیا زیر سوال رفته اند.

صدیقی افزود: امروز نه انجیل و نه تورات، حکایتی از حقانیت دین مسیح و یهود نمی کنند و این کتاب ها با خرافات ضدعقل مشحون است؛ تنها راه اثبات انبیاء گذشته، حقانیت قرآن و پیامبر و سیره ایشان است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین