|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۲
کد خبر: ۳۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: عملکرد داور استرالیایی و اخراج اشتباه مهرداد پولادی موجب تضعیف تیم ملی ایران شد.
جواد نکونام پس از شکست تیم ملی ایران مقابل عراق و وداع از جام ملت های آسیا 2015 تصریح کرد : واقعا ناراحت هستم ،چرا که قضاوت داور استرالیایی بسیار ضعیف بود.

وی افزود : به صراحت می گویم که درحق تیم ملی ایران ظلم شد و متاسفانه فوتبال روی بی رحم خود را به ما نشان داد.

کاپیتان تیم ملی ایران اظهارکرد: اخراج اشتباه مهرداد پولادی در نیمه نخست اصلا درست نبود و همین مساله در طول مسابقه تاثیر بسیار بدی در کارهای تاکتیکی ایران داشت.

وی ادامه داد: در وقت های اضافه و با وجود یک بازیکن کمتر به خوبی توانستیم گل های خورده را جبران کنیم و مدیریت مناسبی داشتیم ولی فوتبال همیشه با باخت و برد عجین است و در برخی دیدارها حق به تیم شایسته نمی رسد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
0
0
اشتباه داوری نیز قسمتی ازبازی است بنابراین چنین حرفهایی احساسی است تاواقع گرا که بدنبال مقصر ازداوری بگردیم اصل موضوع اینست به فرض داوردنبال چنین موقعیتی بوده تاکارت بدهدبازی کنی آن هم درکسوت بازی کن تیم ملی نبایدچنین حرکتی ناشیانه انجام دهدنه موقعیتی خطرناک بوده ونه نتیجه ای داشته آن هم تیمی که نتیجه رابرده بنا براین چنین حرکتی تنهانتیجه اش همین بودکه رقم خورداین رابنده هم که سی سال پیش دریک تیم دسته دومی شهرستان کوچک بوده ام در آن زمان می دانستم که انجام چنین حرکاتی حتی نمایشی و حتی بدون برخوردبادروازه بان ممنوع است آن هم نه درجلوی دروازه خودی ودرموقعیت خطرناک بلکه درروی خط کرنرحریف ودرزاویه بسته وتیمی که جلو است وبیش ازنیمی اززمان بازی مانده است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین