|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۹
کد خبر: ۳۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
سردار« حسین دهقان» وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکیدکرد: خون شهدایی که توسط دشمن صهیونیستی درمنطقه القنیطره سوریه به شهادت رسیدند، قدرت و صلابت مقاومت را تقویت می کند.
سردار دهقان در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی لبنانی« العهد» درحاشیه مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت که عصردیروز(چهارشنبه)در دفتر حزب الله لبنان درتهران برگزار شد،با بیان اینکه« تجاوزها و جنایات رژیم صهیونیستی سابقه ها و زمینه های تاریخی دارد، گفت: سال 1982 میلادی که صهیونیست ها بیروت را اشغال کردند، مقاومت تاسیس شد و امروز به یک افتخار برای جهان اسلام تبدیل شده است.

وی اظهارداشت که صهیونیست ها همواره درصدد از بین بردن مقاومت بوده اند اما در همه مراحل بویژه در جنگ تابستان 2006 معروف به جنگ 33 روزه از مقاومت شکست خورده اند.

وزیر دفاع ایران خاطرنشان کرد:مقاومت اسلامی لبنان تاکنون کاروانی از شهدا از جمله فرمانده مجاهد و بزرگ « حاج عماد مغنیه »، شیخ شهدا « راغب حرب» و سید الشهدا« سیدعباس موسوی» را تقدیم کرده است وهر بار رژیم صهیونیستی گمان باطل کرده است که توانسته فرماندهی و قدرت مقاومت را تضعیف کند اما این خون ها قدرت و صلابت مقاومت را تقویت کرده است.

سردار دهقان تصریح کرد: مقاومت امروز هم تعدادی دیگر از فرزندان خود از جمله شهید جهاد مغنیه را تقدیم کرد و خون این شهیدان نیز ضمن حمایت از مقاومت ، واقعیت رژیم صهیونیستی و تکفیری های همدست آن را افشا کرد.



** رژیم صهیونیستی بزودی از حماقت بزرگ خود پشیمان می شود

سردار «اسماعیل احمدی مقدم» فرمانده نیروی انتظامی ایران نیز درگفت وگو با العهد، تاکیدکرد که رژیم صهیونیستی همواره درصدد ایجاد مشکل و تفرقه بین مسلمانان بویژه دراین مرحله از طریق کمک به تروریست های تکفیری است.

سردار احمدی مقدم ، جنایت رژیم صهیونیستی در القنیطره سوریه را « حماقتی بزرگ» توصیف کرد و گفت که دشمن صهیونیستی هرگز نمی تواند درمقابل حزب الله بایستد و دوام بیاورد.

وی اظهارداشت که « انشاء الله پاسخ حزب الله ، پاسخی دردناک خواهد بود و رژیم صهیونیستی را از اینکه مرتکب این جنایت علیه نیروهای مجاهد مقاومت اسلامی شده است ، پشیمان می کند».



** صهیونیست ها و تکفیری ها دو روی یک سکه

« سعید جلیلی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز به العهد گفت : شهادت برادران عزیز ما در حزب الله به جهانیان نشان داد که رژیم صهیونیستی و تکفیری ها در منطقه دو روی یک سکه هستند.

جلیلی ، حزب الله لبنان را مایه افتخاردانست و گفت که رژیم صهیونیستی از تروریست های تکفیری در رویارویی با حزب الله که نماد مقاومت در جهان اسلام است، حمایت می کند.

مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت،عصر دیروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد، فرمانده نیروی انتظامی، سفیر سوریه در تهران، نماینده جهاد اسلامی، محسن رفیق دوست و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق در دفتر حزب الله لبنان در تهران برگزار شد.

حزب الله لبنان با صدوربیانیه ای اسامی شش شهید حمله موشکی عصر (یکشنبه) گذشته بالگردهای ارتش صهیونیستی به گروهی از نیروهای مجاهد محور مقاومت در شهرک مزرعه 'الامل' در القنیطره سوریه را اعلام کرد.

اسامی و مشخصات شش شهید حزب الله لبنان به این شرح اعلام شده است :

- فرمانده شهید 'محمد احمد عیسی' (ابوعیسی) متولد 1972 میلادی شهرک 'عربصالیم' و دارای چهار فرزند

- شهید مجاهد 'جهاد عماد مغنیه' ( جواد) متولد 1989 میلادی شهرک 'طیردبا' و مجرد

- شهید مجاهد 'عباس ابراهیم حجازی' ( سیدعباس) متولد 1979 میلادی شهرک 'الغازیه' و دارای چهار فرزند

- شهید مجاهد 'محمدعلی حسن ابو الحسن' ( کاظم) متولد 1985 میلادی شهرک 'عین قانا' و مجرد

- شهید مجاهد 'غازی علی ضاوی' ( دانیال) متولد 1988 میلادی شهرک 'الخیام' و دارای یک فرزند

- شهید مجاهد 'علی حسن ابراهیم' (ایهاب) متولد 1993 میلادی شهرک 'یحمر الشقیف' و مجرد

سردار سرتیپ دوم پاسدار«محمدعلی الله دادی» نیزدرجنایت تهاجم بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی در القنیطره سوریه دعوت یاران و همرزمان شهیدش را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین