|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۳۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
اقشار مختلف مردم بیرجند روز پنجشنبه در اعتراض به هتک حرمت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) راهپیمایی کردند.
راهپیمایان با سر دادن شعارهای «لبیک یا محمد(ص)» و «محمد(ص) تا ابد پیغمبر ماست به راه دین و قرآن رهبر ماست» مسیر میدان شهدا تا ابوذر این شهر را طی کردند وخواستار برخورد قاطع جامعه جهانی و سازمانهای بین المللی و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با حامیان این فتنه شد.

در این راهپیمایی مردم بیرجند با حضور پرشور خود اقدام ننگین نشریه «شارلی ابدو» که نشانه اوج درماندگی استکبار و صهیونیست می باشد را نیز محکوم کردند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی هم طی سخنرانی در جمع راهپیمایان بیرجند گفت: اقدامات دشمنان برای اسلام هراسی است و توهین به مقدسات مسلمانان موجب می شود تا مردم جهان بیشتر به تحقیق در مورد اسلام و قرآن بپردازند.

حجت الاسلام «سید محمدباقر عبادی» افزود: پیامبر اکرم (ص) توانست با ارائه مکتب اسلام جامعه جاهلیت آن زمان را به سوی این مکتب سوق دهد.

وی یادآور شد: مکتب پیامبر اسلام(ص) امروز بعد از گذشت 1400 سال روز به روز از محبوبیت بیشتری در بین جوامع بشری برخوردار می شود به طوری که شاهد گسترش روز افزون اسلام گرایی در غرب هستیم.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به تشکیل گروهک داعش توسط استکبار ادامه داد: راه اندازی این گروهک با هدف سیاه نمایی و نشان دادن خشونت با نام قرآن و اسلام ایجاد شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین