|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۳۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، ارزش کل معاملات بازار فرابورس در اولین روز بهمن بالغ بر یکهزار و 549 میلیارد و 480 میلیون ریال شد و 300 میلیون و 360 هزار ورقه بهادار در 18 هزار و 671 نوبت داد و ستد شد.

بیشترین حجم و ارزش بازار در اختیار حق تقدم سهام شرکت آ س پ با معامله بیش از 208 میلیون سهم به ارزش 69 میلیارد و 950 میلیون ریال بود و شاخص فرابورس با 2 درصد کاهش، روی 709 واحد ایستاد.

شرکت های صنایع فولاد آلیاژی یزد و پتروشیمی امیرکبیر بیشترین افزایش قیمت و شرکت های نفت ایرانول، تدبیرگران سرمایه گذاری فارس و خوزستان و مجتمع معادن مس تکنار بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

در بازار سوم نیز 100 هزار سهم معادل 100 درصد سهام شرکت سرمایه گذاری حافظ اعتماد به طور یکجا و شرایطی با قیمت پایه هر سهم 46،000 ریال امروز به ارزش 4 میلیارد و 600 میلیون ریال معامله شد.

در بازار اوراق با درآمد ثابت، 600 هزار سهم اوراق اجاره پترو ریگ معامله شد و بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله به خرید و فروش 42 هزار و 5 سهم صندوق سرمایه گذاری آساس اختصاص یافت.

براساس این گزارش؛ طبق اطلاعیه عرضه عمده سهام مدیریتی غیرکنترلی شرکت آهن و فولاد ارفع، معادل 4.99 درصد از سهام این شرکت به صورت یکجا و نقد در روز سه شنبه 14 بهمن ماه از طریق عرضه در بازار دوم فرابورس ایران به فروش می رسد.

با توجه به فروش تمامی حق تقدم استفاده نشده شرکت آ س پ، نماد معاملاتی مذکور متوقف و نماد معاملاتی شرکت بیمه پاسارگاد پس از ارائه اطلاعات پیش بینی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، امروز آماده انجام معامله شد.

نماد معاملاتی شرکت های صنایع آلیاژی یزد، فرآورده های غذایی و قند چهارمحال، تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد و شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود با توجه به دریافت اطلاعات مبنی بر تعدیل با اهمیت پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 1393 شرکت مذکور، متوقف شد.

همچنین نماد معاملاتی شرکت بهمن لیزینگ، با توجه به دریافت اطلاعات با اهمیت متوقف و نماد معاملاتی شرکت بیمه پاسارگاد پس از ارائه اطلاعات پیش بینی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، مجددا گشایش یافت.

شرکت گروه مالی ایرانیان (سهامی عام)، شرکت اعتبار آفرین (سهامی عام) و شرکت داد و ستد آریا، معادل 100 درصد سهام شرکت سرمایه گذاری حافظ اعتماد را بطور یکجا و شرایطی با قیمت پایه هر سهم 46،000 ریال روز گذشته به فروش رساندند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین