|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۲
کد خبر: ۳۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۲
آنچه مسلم است اينكه آقاي احمدي‌نژاد رأيي بالقوه در حد 10 تا 15ميليون دارد وبا توجه به اينكه نزديك‌ترين چهره اصولگرا به ايشان 10درصد اين راي را نيز دارا نيست بنابراين هم اصولگرايان به ايشان نياز دارند و هم به تعبيري ايشان به اصولگرايان نياز دارد براي پيشبرد مابقي امور.
روزنامه آرمان در یادداشتی به قلم صادق زيباكلام نوشت:
 
در دنيا عرف است كه وقتي انتخاباتي عمومي برگزار مي‌شود و دولتي بيش از 50درصد آراي عمومي را به دست مي‌آورد علي‌القاعده سياست‌هاي كلان كشور از آن پس به دست آن دولت سپرده مي‌شود. ولي در جامعه ما و در انتخابات 24خرداد سال 92 دولتي با بيش از 50 درصد آراي ماخوذه منتخب مردم شده  و راي آورده است اما اقليتي كه در آن انتخابات چيزي بيش از هشت درصد آرا را به دست نياورده‌اند در هر زمينه‌اي اظهارنظر نموده و تلاش دارند سياست‌ها، اهداف و تصميمات خود را به آن 50درصد تحميل ‌نمايند. بسياري از اتفاقات سياسي در كشور ما با عرف تفاوت‌دارد. از جمله اين پديده‌هاي متفاوت مي‌توان به اين مساله اشاره كرد كه مثلا آقاي احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور سابق، دفتري ويژه امور مطبوعات و رسانه‌ها داشته باشند كه بخشي از اين دفتر مثلا وظيفه داشته باشد رصد كند كه رسانه‌ها چه مطالبي درباره ايشان منعكس مي‌نمايند، بخشي ديگر مطالبي باشد كه ايشان مي‌خواهد به رسانه‌ها منتقل کند، بخشي براي حضور ايشان در رسانه‌ها، سياست‌گذاري می‌شود و مواردي ديگر از اين دست.

 آنچه مسلم است اينكه آقاي احمدي‌نژاد رأيي بالقوه در حد 10 تا 15ميليون دارد وبا توجه به اينكه نزديك‌ترين چهره اصولگرا به ايشان 10درصد اين راي را نيز دارا نيست بنابراين هم اصولگرايان به ايشان نياز دارند و هم به تعبيري ايشان به اصولگرايان نياز دارد براي پيشبرد مابقي امور. اصولگرايان به هيچ‌وجه حاضر نيستند احمدي‌نژاد را كنار بگذارند و از آن 10 يا 15ميليون راي وي چشمپوشي نمايند و اين مساله در صورتي است كه براي اصولگرايان مهم هم نيست كه احمدي‌نژاد چه رويكرد يا سياست‌هايي را در طول آن هشت سال زمامداري خود اعمال نموده يا اينكه در نتيجه آن سياست‌ها چه هزینه‌هایی برای كشور در عرصه‌هاي مختلف وارد آمده است. چيزي كه براي برخی اصولگرايان تندرو اهميت دارد رسيدن به قدرت از طريق آن 10 يا 15ميليون راي آقاي احمدي‌نژاد است. بنابراين آقاي احمدي‌نژاد به طور حتم هم در انتخابات دوره دهم مجلس شوراي اسلامي در سال94 حاضر مي‌شود و هم در انتخابات رياست‌جمهوري سال 96 . چرا كه تمام فعاليت‌های ایشان و حلقه نزدیکانشان مانند تاسیس دانشگاه ايرانيان، تشكيل كميته رسانه‌اي، سفر‌هاي مختلف و تلاش براي رسانه‌اي كردن آنها و غيره علائمي هستند كه احمدي‌نژاد به بيرون ارسال مي‌دارد و همه اينها بدين معني هستند كه مجموعه سياسي كشور اعلام دارد من هستم و من را تمام شده تلقي نكنيد؛ همچنان پرقدرت و نيرومندم. اما اين اصولگرايان هستند كه در اين مقطع لازم است به خود، به مردم و به تاريخ نشان دهند كه تا چه اندازه مردم و كشور براي آنها اهميت دارد و تا چه اندازه قدرت نزدشان حائزاهميت است. اصولگراياني كه در طول اين هشت سال از هرگونه حمايتي از احمدي‌نژاد دريغ ننمودند و اكنون نيز حاضر نيستند از وي وظرفيت آرايي كه ممكن است با خود به دنبال داشته باشد، چشم بپوشند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
1
1
دکتر احمدی نژاد بیش از 15 میلیون طرفدار داره . مخصوصا الان که همه فهمیدن چه عزیزی بوده.
لطف الله بهرو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
1
1
حکمِ محکومیّتِ عَلَمدارش هم که تأیید شد ...

(چه خوش گفت آیت الله علم الهدی ... )
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین