|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۳۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
وزیر ورزش و جوانان برخورد با افراد متخلف را در هر رده‌ای بدون پرده پوشی در دستور کار دارد و در این مورد هیچ گونه ملاحظه و سهل‌انگاری را از مدیران و مسئولان وزارت ورزش و جوانان نمی پذیرد.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که بعد از اقدام به موقع مرکز حراست وزارتخانه با همکاری نهادهای نظارتی مبنی بر دستگیری و بازداشت تعدادی از متخلفان ورزش، متاسفانه برخی رسانه‌های داخلی و تلویزیون‌های معاند نظام با مخدوش کردن اصل حرکت که برای شفاف سازی و سلامت حوزه ورزش صورت گرفت اقدام به نشر اخبار نادرست در مورد دستگیری سایر مدیران ارشد این وزارتخانه می‌کنند.

بنابراین گزارش این اخبار و گمانه زنی‌ها بی اساس بوده و تنها خبرسازی زرد این رسانه‌ها برای انحراف اذهان عمومی از حرکت صادقانه و جدی وزیر محترم ورزش و به فرموده رهبر معظم انقلاب بچه های متدین ورزش برای مقابله با فساد و تحکیم ورزش پاک است.

لازم به ذکر است، وزیر ورزش و جوانان برخورد با افراد متخلف را در هر رده‌ای بدون پرده پوشی در دستور کار دارد و در این مورد هیچ گونه ملاحظه و سهل‌انگاری را از مدیران و مسئولان وزارت ورزش و جوانان نمی‌پذیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین