|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۳۴۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶



کارشناس سازمان هواشناسی از روند افزایش دما از روز سه‌شنبه تا آخر هفته در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام شرایط جوی کشور برای امروز یکشنبه ششم شهریور ماه و روزهای آتی گفت: امروز بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط استان‌هایی مثل خوزستان، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطر نشان کرد: برای اوایل وقت امشب در ارتفاعات واقع در شرق سیستان‌وبلوچستان رگبار پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و فردا این وضعیت در نوار جنوبی کشور ادامه دارد.

گودرزی افزود: روز سه شنبه وزش باد نسبتا شدید را برای شمال شرق و شرق کشور را خواهیم داشت که در منطقه زابل می‌تواند توام با گردو خاک باشد.

وی ادامه داد: با نفوذ گردو غبار از کشورهای همسایه به جنوب غرب و غرب کشور، استان‌های ایلام و خوزستان با پدیده غبار طی چند روز آینده مواجه می‌شوند که کاهش کیفیت هوا را در این مناطق به دنبال دارد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، از امروز تا روز چهارشنبه بخش‌های شرقی دریای عمان مواج و متلاطم است و از لحاظ دمایی نیز روند افزایش نسبی دما از روز سه شنبه تا آخر هفته در سایر مناطق کشور حاکم می‌شود.

گودرزی آسمان امروز تهران را صاف و در برخی مواقع همراه با وزش باد دانست و افزود: بیشینه دما به ۳۲ درجه بالای صفر خواهد رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین