|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۳۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
نماینده ولی‌‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: به طور قطع عظمت اسلام و مکتب اهل بیت (ع) در جوامع بین‌المللی اثبات شده است و اقدامات غربی‌ها که در مقابل اسلام به بن‌بست رسیده‌اند نمی‌تواند چهره اسلام را مخدوش کند.
آیت‌الله محمدرضا ناصری، پیش از ظهر امروز در اجتماع طلاب و روحانیون و مردم یزد در مدرسه علمیه مصلای یزد برای محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی در توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) اظهار داشت: غربی‌ها در مقابل اسلام و ایران به بن‌بست رسیده‌اند و توهین‌ها و حرکات آنها نشان از موفقیت اسلام و ناتوانی و درماندگی آنها در مقابل اسلام دارد.

وی با مشابه خواندن اقدام انجام شده در نشریه فرانسوی با حادثه 11 سپتامبر عنوان کرد: هر دوی این اقدامات برای پیدا کردن بهانه‌های واهی و دروغین علیه اسلام و مسلمین صورت گرفته است.

ناصری با اشاره به حرکت انجام شده توسط گروه‌های تکفیری و داعش در مقابل نشریه فرانسوی و حمله به دفتر این نشریه  عنوان کرد: گروه‌های تکفیری حتی اینجا نیز می‌خواهند خود را به اسلام بچسبانند در حالی که مسلمانان واقعی حرکت آنها را نامناسب و خارج از اصول اسلام می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه تکفیری‌ها و داعشی‌ها به هیچ عنوان جزو مسلمانان نیستند، تاکید کرد: حمله آنها به دفتر مجله فرانسوی به خاطر توهین این مجله به پیامبر اسلام (ص) نبوده بلکه آنها به خاطر درج عکسی از ابوبکر بغدادی اقدامات تروریستی انجام داده‌اند و عده‌ای نیز تلاش می‌کنند این حرکت آنها را به مسلمانان نسبت دهند.

امام جمعه یزد، تکفیری‌ها را بازیچه‌های آمریکا و اسرائیل غاصب خواند و خاطرنشان کرد: اینها با این حرکات خود تنها قصد ضربه زدن به اسلام و مسلمانان و به راه انداختن موج اسلام هراسی را دارند و همه دنیا می‌داند که اسلام ناب محمدی (ص)، اسلامی است که توسط انقلاب اسلامی ایران در جهان معرفی شده است.

ناصری اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل و انگلیس، تکفیری‌ها و داعشی‌ها را حمایت کردند و آنها را پرورش دادند تا با کمک آنها و اعمال وحشیانه آنها، مکتب اهل بیت (ع) را از بین ببرند و اسلام را در جهان دین افراط و زور و تحجر معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: دنیا باید بداند که مکتب اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب اهل بیت (ع) از مکتب تکفیر، ترور و افراطی‌گری جدا است و مسئولان و رسانه‌های ما باید تفکیک این دو از یکدیگر را به گوش تمام مردم دنیا برسانند.

ناصری با اشاره به هجمه‌های دشمن از راه‌ها مختلف و استفاده دشمنان اسلام از رسانه‌ها برای ایجاد موج اسلام هراسی بیان کرد: تبلیغات و ترویج مکتب اهل بیت (ع) در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است و مردم دنیا باید به خوبی متوجه سیاست‌های ایران که مروج اسلام ناب محمدی (ص) است، باشند.

وی تصریح کرد: مردم دنیا اکنون دیگر متوجه دروغ‌گویی‌های آمریکایی‌ها،‌ انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها شده‌اند و دست اسرائیل نیز از مدت‌ها پیش برای ‌آنها رو شده و حقانیت اسلام و ایران برای مردم دنیا اثبات شده است.

ناصری ادامه داد: ملت اسلام و آزادیخواهان جهان باید خشم و نفرت خود را نسبت به عاملان جنایت‌های هر روزه اسرائیل و آمریکا و تکفیری‌ها و داعشی‌ها اعلام کنند و به بیداری ملت‌های آزاده جهان کمک کرده و واقعیت‌ها را برای آنها مشخص کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین