|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۵
کد خبر: ۳۴۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷

عضو تیم پیوند کلیه دانشگاه علوم پزشکی همدان از انجام عمل پیوند کلیه همزمان با شرایط قطعی آب در بیمارستان شهید بهشتی خبر داد و گفت: ما پزشکان تحت هر شرایطی به بیماران خدمت رسانی می‌کنیم.

دکتر محمدعلی امیرزرگر دررابطه با ویدئوی منتشر شده از بیمارستان شهید بهشتی همدان دررابطه با انجام عمل پیوند کلیه همزمان با قطعی آب در این بیمارستان، اظهار کرد: همه ما با مشکل قطعی آب مواجه شدیم و هدف من از انتشار ویدئو قطعی آب و انجام عمل پیوند کلیه این بود که نشان دهم ما تحت هر شرایطی به بیماران خدمت رسانی می‌کنیم.

امیرزرگر تصریح کرد: همانطور که در روزهای شیوع کرونا جانمان را به خطر انداختیم تا بیماران را در حد امکان نجات دهیم الان هم به همان صورت کار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه درک ما از انسان اساس طبابت ماست، عنوان کرد: ما پزشکان بدون هیچ بهانه‌ای در هر شرایطی با تمام قوت کار می‌کنیم.

عضو تیم پیوند کلیه دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به عمل موفقیت آمیز پیوند کلیه همزمان با شرایط قطعی آب در بیمارستان شهید بهشتی، مطرح کرد: پیوند عضو بالاترین خدمت به انسان است چون انسانی که گرفتار دیالیز است زندگی وی با پیوند نجات پیدا می‌کند.

چند روز پیش ویدئویی در فضای مجازی از دکتر امیر زرگر پخش شد که در آن نشان می‌داد این پزشک پس از عمل پیوند مجبور می شود دستان خود را با لیوانی آب بشوید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین