کد خبر: ۳۴۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸


در پی انتشار فایل صوتی تهدیدآمیز علیه سفارت عربستان در بیروت، وزیر کشور لبنان از نیروهای امنیتی این کشور خواست تا در خصوص این موضوع تحقیق کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، بسام مولوی، وزیر کشور لبنان دستوری در خصوص تحقیق درباره تهدید سفارت عربستان در بیروت، بازداشت کسانی که در آن دست داشته‌ و ارجاع آنها به دستگاه قضایی صادر کرده است.

وی همچنین تصریح کرد، این دستور پس از انتشار فایل صوتی تهدیدآمیز توسط شخصی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی صادر شد که در آن این سفارتخانه به "اقدام تروریستی" تهدید شده است.

بسام مولوی خاطرنشان کرد، این دستور به دلیل نگرانی نسبت به منافع و امنیت و همچنین روابط حسنه لبنان با تمامی کشورهای دوست به ویژه عربستان صادر شده است.

وزارت کشور لبنان اعلام کردند، براساس اطلاعاتی که در اختیار دارد، کسی که در پشت پرده این فایل صوتی قرار دارد "هاشم الحاجی" شهروند سعودی است که توسط مقامات عربستان به اتهام دست داشتن در پرونده‌های تروریستی تحت تعقیب است.

در همین راستا، ولید البخاری، سفیر عربستان در بیروت در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت، تروریسم از افراط‌گرایی نشأت می‌گیرد و ریشه‌ها و بذرهای آن با ذهنی ناامید آغاز می‌شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین