|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۳۴۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونسیتی نیز گفت از کسانی که برای صلح تلاش می‌کنند، انتظار می‌رود که جنایت‌های گذشته را به رسمیت شناخته و واقعیت را تخریب نکنند و مجددا تاریخ نویسی نکنند.

در پی اظهارات محمود عباس مبنی بر اینکه رژیم صهیونسیتی طی سال‌ها مرتکب هولوکاست‌هایی در حق فلسطینی‌ها شده است، مسئولان مختلف این رژیم به سخنان عباس واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونسیتی در توییتی نوشت: اینکه محمود عباس بر روی خاک آلمان، اسرائیل را به ارتکاب ۵۰ هولوکاست متهم می‌کند، نه تنها یک ننگ اخلاقی است، بلکه یک دروغ وحشیانه است. شش میلیون یهودی از جمله یک و نیم میلیون کودک در هولوکاست کشته شدند. تاریخ او را نخواهد بخشید.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونسیتی نیز گفت از کسانی که برای صلح تلاش می‌کنند، انتظار می‌رود که جنایت‌های گذشته را به رسمیت شناخته و واقعیت را تخریب نکنند و مجددا تاریخ نویسی نکنند. ما به یادگرفتن از تاریخ ادامه خواهیم داد و برای حفظ امنیت و پایداری یهودی‌مان تلاش خواهیم کرد.

نفتالی بنت، وزیر خارجه اسرائیل نیز گفت به عنوان یک نخست وزیر سابق با دیدار با محمود عباس یا ترویج هرگونه مذاکرات سیاسی با او حتی در رویارویی با فشارهای داخلی و خارجی موافقت نکردم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین