|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۳۴۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵


ایرنا: گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد یکشنبه خبر شهادت یکی از فرماندهان خود در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه را تائید کرد.

به گزارش المیادین، گردان القدس اعلام کرد، «خالد منصور» عضو شورای نظامی و فرمانده تیپ منطقه جنوب گردان‌های القدس در بمباران اسرائیل به رفح شهید شد.

پیش از این نیز گردان‌های القدس اعلام کرده بود که «زیاد المدلل» فرزند «احمد المدلل» از رهبران این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب غزه شهید شده است.

پیشتر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده بود که تنها در ساعات اخیر در حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا در شمال غزه و شهر رفح در جنوب غزه ۹ نفر از جمله سه کودک شهید شدند.

مناطق مختلف نوار غزه از عصر جمعه شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است.

در پی این جنایت آفرینی صهیونیست‌ها، گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از جمعه شب تا روز شنبه مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج راکت‌ها و خمپاره‌های خود قرار داده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جهاد اسلامی فلسطین تاکنون بیش از ۲۰۰ موشک و راکت را به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های صهیونیستی بعد از ظهر شنبه اعلام کردند که مقاومت فلسطین از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیش از ۲۰۰ موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است.

شیخ عکرمه صبری خطیب جمعه مسجدالاقصی گفت که آنچه در غزه روی داده جنایت بزرگ است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین