|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۳۴۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰

فارس: عضو هیات‌رئیسه مجلس گفت که اصلاح‌طلبان باید پاسخ‌گوی ویرانی‌های سیلاب‌های امروز کشور باشند.

علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی اصلاح‌طلبان علیه خدمات‌رسانی مدیران دولتی و شهری به سیل‌زدگان کشور در روزهای اخیر گفت: مثال اصلاح‌طلبان مثال ملانصرالدین و فرزند و الاغش است که آنها چه دو نفره سوار الاغ می‌شدند و چه یک نفره و چه پیاده می‌آمدند، مردم برایشان حرف درمی‌آوردند. اصلاح‌طلبان می‌خواهند که همه مثل رئیس‌جمهور مورد حمایت آنها باشند که از پشت شیشه دودی خود مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از نظر می‌گذراند.

 عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصلاح‌طلبان همواره به‌دنبال بهانه‌جویی و بهانه‌گیری هستند. اگر امروز مسئولان میان سیل‌زدگان حاضر نشوند می‌گویند چرا مسئولان به میان مردم نرفتند؟ اگر مسئولان به میان مردم بروند می‌گویند که شما به دنبال کار تبلیغاتی برای خود هستید. اگر مسئولان چکمه بپوشند و در مناطق سیل‌زدگان حاضر شوند، می‌گویند چرا شما چکمه دارید و مردم ندارند؟ اگر مسئولان بدون چکمه در مناطق سیل‌زدگان میان مردم حاضر شوند می‌گویند چرا چکمه ندارید؟ و به هر طریقی که شده می‌خواهند حرف درآوردند.

سلیمی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان 32 سال در کشور امور اجرایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دست داشتند و باید پاسخ دهند که چرا مسیل‌ها و پل‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مرمّت نکردند که امروز سیل همه جا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تخریب نکند؟

وی افزود: اصلاح‌طلبان به جای پاسخگویی درباره کوتاهی‌ها و ترک فعل‌هایشان داد و واوِیلا سر می‌دهند که چرا پل ساخته نمی‌شود و مشکلات حل نمی‌شود؟

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما امروز شاهد حضور مسئولان و دستگاه‌های مختلف در میان مردم در مناطق سیل‌زده هستیم و می‌بینیم در سطح وزیر مسائل مردم مورد پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرد که از جمله آن می‌توان به حضور وزیر کشور در مناطق مختلفی که درگیر سیل شده‌اند اشاره کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین