|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۴
کد خبر: ۳۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
سعید معروف کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال گفت که بازیکنان والیبال ایران باید در لیگ های خارجی بازی کنند و می توانند در این لیگ ها موفق باشند.
به گزارش ایرنا، وی که به تازگی از تیم شهرداری ارومیه به تیم زنیت کازان روسیه پیوسته است در گفت وگویی با وب سایت این باشگاه افزود: من سرانجام به کازان آمدم و اکنون همه چیز خوب است.

معروف ادامه داد: به دلیل تعطیلات سال نو میلادی سه هفته برای صدور روادید منتظر شدم ولی خوشحالم چون به زودی برای یکی از بهترین تیم های دنیا بازی خواهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: رسانه های ورزشی ایران خیلی در مورد انتقال من صحبت کرده اند چون من تنها بازیکن والیبال ایران هستم که قرار است در خارج بازی کنم. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. 12 فصل در لیگ ایران بازی کردم و فکر می کنم زمان آن فرا رسیده بود که خودم را در جای دیگری محک بزنم.

معروف اظهار داشت: معتقدم لیگ روسیه، قوی ترین لیگ دنیا است. زنیت دو بار با من تماس گرفت و بعد از دعوت دوم، نظرم را عوض کردم و با امضای قرارداد با این تیم موافقت کردم.

معروف خاطرنشان کرد : پیروزی در تمامی مسابقات برای من مهم است. به این طریق می توانم ثابت کنم که بازیکنان والیبال ایران می توانند در لیگ های خارجی هم موفق باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین