|
|
امروز: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۳۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
یک منبع موثق اعلام کرد: در سانحه آتش سوزی در یکی از شناورهای درحال تعمیر در حوضچه خشک کشتی سازی عظیم گسترش هرمز واقع در 40 کیلومتری غرب بندرعباس سه نفر از کارگران جان باختند.
این منبع که خواست نامش در خبر برده نشود روزسه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه زمانی رخ داد که شمار زیادی از کارگران درحال تعمیر شناور صیادی سیراف پهلو گرفته در حوضچه خشک این شرکت که به تازگی افتتاح شده بودند.

وی گفت: این آتش سوزی با تلاش پنج ساعته آتش نشانان اعزامی از بندرعباس و صنایع کشتی سازی ایزوایکو خاموش شد اما بدلیل وزش باد و شعله ور شدن آتش تعدادی از کارگران مصدوم شدند.

این منبع حال مجروحان حادثه را رضایت بخش توصیف کرد و افزود: اجساد کشته شدگان این حادثه تحویل پزشکی قانونی شده است.

«مهدی سیف» مدیرعامل کشتی سازی عظیم گسترش هرمز در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا ارائه توضیح در خصوص علت آتش سوزی را منوط به دریافت گزارش رسمی از سوی آتش نشانی بندرعباس دانست.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس نیز در گفت وگو تلفنی با خبرنگار ایرنا گفت: آتش سوزی ساعت 14 روزگذشته روی داده و حدود ساعت 15 گزارش آن اعلام و درخواست کمک شده است.

«فرجام دانش » با اشاره به اینکه ظاهرا شرکت از نظر ایمنی آمادگی لازم را برای کار نداشته است افزود: گزارش رسمی این حادثه به زودی اعلام می شود.

در زمان خاموش کردن آتش معاون سیاسی استانداری و دیگر مسوولان ذی ربط نیز از نزدیک موضوع را پیگیری کردند.

شرکت کشتی سازی عظیم گسترش هرمز زیر مجموعه سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران ( ایدرو) به عنوان یکی از چهار شرکت زیر مجموعه صنایع کشتی سازی صنایع فراساحل (ایزوایکو) در زمینه تعمیر شناورهای کوچک و بزرگ با ظرفیت 350 هزار تن فعالیت دارد و حوضچه خشک این شرکت آبان امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین