|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۳۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ایران حدود 50 سال در خودرو سازی سابقه دارد، افزود: کلید حمایت از صنعت خودرو را باید در توسعه صنایع تبدیلی جستجو کرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ایران حدود 50 سال در خودرو سازی سابقه دارد، افزود:  کلید حمایت از صنعت خودرو را باید در توسعه صنایع تبدیلی جستجو کرد.

ابراهیم نکو در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، درباره بی توجهی به صنعت خودور در کشورمان افزود: دولت  باید با یک برنامه‌ریزی اصولی  و قاطع از صنعت خودرو حمایت کند و با شناختی که از اراده خودروسازان داریم، تردیدی نیست که با برنامه ریزی کارآمد می توانیم در عرصه خودروسازی  با بهره گیری از صنایع تبدیلی کارآمد موثرحرکت کنیم.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس با یادآوری اینکه ایران حدود 50 سال درخودروسازی سابقه دارد، ادامه داد:  صنایع تبدیلی رکن اصلی  صنعت خودروسازی در کشور است که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است  زیرا از آنجایی که این صنعت یکی از صنایع مولد اقتصادی است باید قطعات خودرو در کشورمان تولید شود.

وی با بیان اینکه  با توجه به توان بالای متخصصان  داخلی در صنعت ماشین‌سازی، باید واژه توسعه صنایع تبدیلی خودرو را  جایگزین واردات خودرو کنیم، ادامه داد:  باید با کمک به خودروسازان داخلی  بنیه اقصادی کشور را تقویت کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین