|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۳۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵
حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز هوای پاک در متروی تهران و استفاده ازقطار شهری(مترو) برای رسیدن به محل کار خود ،بازتاب گسترده ای در رسانه های خبری جمهوری آذربایجان داشت.
خبرگزاری دولتی آذرتاج در گزارشی با عنوان 'رییس جمهوری ایران با مترو به دفتر کار خود رفت ' نوشت : 19 ژانویه روز هوای پاک در ایران اعلام شده و رییس جمهوری ایران در این روز بصورت نمادین از قطار شهری برای رسیدن به دفتر محل کار خود استفاده کرد.

بنا به این گزارش، حضور رییس جمهوری ایران در مترو موجب استقبال شهروندان ، مسافران و ساکنان پایتخت ایران شد.

خبرگزاری 'ترند' در ادامه گزارش خود نوشت:رییس جمهوری ایران در ایستگاه' آزادی' به مترو وارد شد و تا ایستگاه ' امام علی ' گفت و گوی صمیمانه ای با شهروندان تهرانی داشت.

بر اساس این گزارش ،در روز هوای پاک همچنین مقامات دیگر ایران برای رسیدن به محل کار خود از وسایل نقلیه عمومی استفاده کردند .

پایگاه خبری ' سلام نیوز ' نیز در گزارشی با نام رییس جمهوری و مقامات دولتی ایران با مترو راهی دفتر کار خود شدند نوشت : دکتر حسن روحانی در روز هوای پاک از مترو بعنوان وسیله نقلیه عمومی سازگار با محیط زیست استفاده کرد.

تعداد دیگری از پایگاههای خبری جمهوری آذربایجان گزارشهای مشابهی همراه با عکس های استفاده رییس جمهوری ایران از قطار شهری تهران را منتشر کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین