|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۳۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰
شبکه تلویزیونی سی.سی.تی.وی 5 چین با پخش ویژه برنامه نیم ساعته در باره جواد نکونام، به تمجید از بازی خوب کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.
این شبکه روز دوشنبه پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات متحده عربی از عملکرد گروهی ملی پوشان ایران تقدیر کرد و برنامه ویژه ای را در تمجید از کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان پخش کرد.

همچنین در بخشی از این برنامه، بازی های گذشته نکونام در جام جهانی، باشگاه اوساسونا و دوره های گذشته جام ملت های آسیا به تصویر کشیده شد.

گوینده این برنامه با برشمردن توانایی و قابلیت های فردی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: این بازیکن به خوبی توانست جای کریم باقری را که زمانی در آسیا دارای چنین ویژگی هایی بود، پر کند.

وی یادآور شد: جواد نکونام از قابلیت های بالایی برخوردار است و باید امروز او را یکی از هافبک های قدرتمند و با فکر قاره آسیا بدانیم.

مفسر ورزشی شبکه سی.سی.تی.وی 5 همچنین ادامه داد: همین ویژگی و البته ویژگی های فنی دیگر این بازیکن باعث شد او آرام آرام به کاپیتانی تیم ملی فوتبال ایران رسیده و پا به عرصه فوتبال اسپانیا بگذارد.

مفسر شبکه تلویزیون سی.سی.تی.وی 5 چین در بخش دیگری از برنامه خود به تفسیر بازی ایران و امارات پرداخت و گفت: با اینکه صعود تیم ایران به مرحله بعدی رقابت های فوتبال جام ملت های قطعی شده بود، اما این تیم به قصد پیروزی برابر حریف پا به میدان گذاشته بود.

وی گفت: تلاش تیم ایران در این بازی صعود به مرحله بعد به عنوان تیم سرگروه بود که به این هدف خود رسید.

وی همچنین بازی امروز تیم ایران را صبورانه، همراه با تفکری خاص دانست و گفت که این تفکر از ویژگی های بارز «کارلوس کی روش» سرمربی این تیم است.

وی در این رابطه گفت: تعویض های کی روش در نیمه دوم بسیار متفکرانه بود و او با تعویض های دقیق خود توانست تیم مقابل را از کار بیاندازد. با اینکه ترکیب امروز تیم ایران کاملا با دو بازی دیگر متفاوت بود، اما ملی پوشان ایران نشان دادند که قابلیت پذیرش هر نوع تاکتیکی را از سوی سرمربی خود دارند.

تیم ملی فوتبال ایران با برتری یک بر صفر مقابل امارات به عنوان تیم صدرنشین گروه C به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های 2015 آسیا صعود کرد. بدین ترتیب تیم ملی ایران برای انجام بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات باید به مصاف تیم دوم گروه D برود، دیداری که روز جمعه هفته جاری در کانبرا برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان برای این بازی از بریزبین راهی کانبرا خواهد شد تا در پایتخت استرالیا به مصاف تیم دوم گروه D برود که یکی از تیم های ژاپن، عراق یا اردن خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین