|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
کد خبر: ۳۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸
بيمار رواني 60 ساله به خاطر تجاوز به دختر 12 ساله بعد از تجاوز هاي پي در پي متهم و محاکمه شد.
"والتر جانسون" 60 ساله به دختر 12 ساله اي که پدر و مادرش را سال گذشته از دست داده و آنها دخترشان را به اين مرد که از دوستان خانوادگي آنها بود سپرده بودند که سابقه چندين تجاوز جنسي داشت.

روز بعد از عيد سال نو ميلادي مشخص شد که دختر 12 ساله يتيم، بار دار است.

طبق گفته هاي پليس ، " جانسون " زماني که دختر را به درمانگاه برده بود و در آنجا مشخص شد او بار دار است ، پا به فرار گذاشت.

او سپس با پليس تماس گرفت و آنها را تهديد کرد که اگر او را تعقيب کنند، خودش را مي کشد.

جانسون سرانجام هفته گذشته توسط پليس ايالت فلوريدا ،آمريکا دستگير و به 3 فقره جرم شامل حمله هاي جنسي متجاوزانه به دختر 12 ساله متهم شد.

جانسون در دادگاه هرگونه تجاوز جنسي را به دختر 12 ساله انکار و ادعا کرد که او از بيماري رواني شيزوفرني و بيماري 2 شخصيتي رنج مي برد.

همچنين او در دادگاه ادعا کرد که مدتهاست درمان و داروهاي خود را متوقف کرده است .

يکي از بستگان قرباني دختر 12 ساله به خبرگزاري گفت : جانسون يکي از دوستان خانوادگي والدين اين دختر بود که سالها با خانواده آنها رفت و آمد داشت و والدينش به اين مرد اعتماد داشتند .او در گذشته مرد خوب و سالمي بود اما کسي نمي داند چرا او ناگهان تا اين حد تغيير کرد و فرد ديگري شد.اين دختر تنها 12 سال دارد و اين سن بسيار پاييني است اما با وجود اين نوزادي درون اوست . او در شرايط بسيار سختي به سر مي برد و کاملا گيج است .

به دستور دادگاه براي دختر قرباني 12 ساله به خاطر آسيب رواني شديدي که در اثر اين تجاوز ها و باردارشدنش متحمل شده ، جلسات مشاوره روانشناسي گذاشته شده است .

محاکمه اين بيمار رواني 60 ساله همچنان ادامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین