کد خبر: ۳۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام باند سارقان منزل معروف به باند دامون در شهریار و کشف 22 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ گلزاری با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در شهر اندیشه، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان آغاز شد و با بررسی شگرد سارقان مشخص شد سارقان به طور معمول در عصرها تا نیمه شب با استفاده از شاه کلید و ورود به بالکن، منازل آپارتمانی را سرقت می‌کرده و به اموالی از قبیل طلاجات، وجه نقد، ال سی دی و سایر لوازم منزل دستبرد می‌زدند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: با توجه به روند افزایشی سرقت منزل در شهر اندیشه با شگرد فوق، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با بررسی دقیق پرونده‌های سرقت،گرفتن اظهارات شاکیان و اثربرداری از محل‌های سرقت و انجام تحقیقات محلی، همکاری یک زن سابقه دار با سارقان محرز شد و در ادامه بررسی سوابق مجرمان و سارقان، اطلاعاتی از مخفیگاه سارقان در یوسف آباد تهران به‌دست آمد.

گلزاری گفت: با شناسایی مخفیگاه سارقان در یوسف آباد تهران در عملیاتی ویژه، باند حرفه‌ای سارقان منازل متشکل از سه زن و سه مرد منهدم شد و سارقان در بازجویی‌های پلیس به 22 فقره سرقت منزل در شهرهای اندیشه، شهریار و ملارد اعتراف کردند.

بر اساس اعلام پلیس غرب استان تهران، جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: دو زن در باند اعلامی به عنوان مالخر فعالیت می‌کردند پس از دستگیری در تهران در بازرسی از مخفیگاه آنها، لوازم مسروقه قبیل شش دستگاه ال سی دی، چهار دستگاه سینما خانواده، یک دستگاه ضبط صوت و مقادیر زیادی بدلیجات و لوازم خانگی،کارت شناسایی، کارت ملی،گواهینامه، کارت سوخت خودرو کشف شد.

به گفته وی، متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین