کد خبر: ۳۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
'جنبش انصارالله' یمن اعلام کرد که 'گارد حراست' ریاست جمهوری این کشور به رغم دریافت حکم رسمی برقراری آتش بس، همچنان مواضع این جنبش را در جنوب صنعا پایتخت بمباران می کند.
به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری 'الشرق الاوسط'، منابع جنبش انصار الله افزودند: خمپاره های گارد ریاست جمهوری یمن به اطراف بیمارستان 'سبعین' در منطقه ای به همین نام اصابت کرده که بر اثر آن چندین خانه آسیب کلی دیده اند.

از سوی دیگر 'نادیه السقاف' وزیر اطلاع رسانی یمن در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی 'توییتر' نوشت که خودروی حامل 'صالح الصماد' مشاور رییس جمهوری یمن و'مهدی المشاط' رییس دفتر 'عبدالملک حوثی' در خیابانی در جنوب صنعا پس از خروج از جلسه در منزل رییس جمهوری این کشور، مورد حمله موشکی شدید قرار گرفت.

یک منبع سیاسی جنبش انصار الله گفت که مقامات این جنبش در دیدار با رییس جمهوری بر ضرورت بازنگری در تشکیل حکومت ترسیم شده در پیس نویس قانون اساسی تاکید کردند.

وی افزود: تا دستیابی به قانون اساسی که خواسته های مردم یمن را محقق سازد، ساکت نخواهیم نشست و برای ایجاد تغییر در این قانون به مبارزه ادامه خواهیم داد.

جنبش انصار الله در 21 سپتامبر(30 شهریور) گذشته کنترل صنعا پایتخت یمن را به دست گرفته و دایره نفوذ خود را در دیگر شهرهای این کشور گسترش داده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین