|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۲
کد خبر: ۳۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری بر لزوم تعامل، همکاری و همفکری استادان علوم اجتماعی کشور تاکید کرد.
از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر کمال خرازی در نخستین نشست هم اندیشی اساتید رشته علوم اجتماعی، توجه به جایگاه علوم شناختی با تاکید بر انسان شناسی شناختی را حائز اهمیت دانست.

دکتر مقصود فراست خواه رییس گروه برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی نیز با یادآوری اهداف پیش روی این ستاد، سهولت در روند فعالیت اساتید و پژوهشگران حوزه شناختی را ضروری دانست و افزود: اگر قرار است کاری در ستاد انجام شود، ظرفیت سازی و تسهیل گری ملی برای فعالیت اصحاب علوم و افکار از مهمترین آنها است.

وی بیان کرد: مساله دیوان سالاری و بروکراسی در ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی وجود ندارد و تلاش دست اندرکاران این ستاد آن است که فضایی میان رشته ای به وجود بیاید.

رییس گروه برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی اظهار امیدواری کرد: ستاد با کمک اصحاب علوم اجتماعی بتواند در راستای توسعه علوم و فناوری های شناختی به منظور افزایش رفاه اجتماعی، گام بردارد.

نخستین نشست هم اندیشی اساتید رشته علوم اجتماعی کشور، به همت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به منظور بررسی و بحث و تبادل نظر در مورد اهمیت، شرایط و جایگاه علوم شناختی به ویژه جامعه شناسی شناختی در کشور و جهان برگزار شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین