|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۸
کد خبر: ۳۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
من 2 بازي اول تيم ملي را ديدم. مهم اين است که مقابل چه تيم هايي بازي مي کنيم تا قدرت ما مشخص شود. در اينکه بچه ها زحمت کشيدند شکي نيست و منتظريم کار آنها را در مراحل بعد ببينيم.
ليلا بلوکات معتقد است تيم هاي عربي در سطحي نيستند که بتوانند مقابل تيم ملي ايران عرض اندام کنند و اميدوار است ملي پوشان کشورمان در ادامه کارشان در جام ملت هاي آسيا همچنان با قدرت جلو بروند.

گفتگو با بلوکات در مورد حضور تيم ملي فوتبال کشورمان در جام ملت هاي آسيا و ادامه کار ملي پوشان در اين جام را در زير مي خوانيد:

* شروع کار تيم ملي در جام ملت هاي آسيا را چطور ديديد؟

- من 2 بازي اول تيم ملي را ديدم. مهم اين است که مقابل چه تيم هايي بازي مي کنيم تا قدرت ما مشخص شود. در اينکه بچه ها زحمت کشيدند شکي نيست و منتظريم کار آنها را در مراحل بعد ببينيم. بازي با امارات براي ما حساس است، اما در مراحل بالاتر بازي ها حساس تر مي شود. مطمئن بوديم بازي هاي مرحله گروهي را مي بريم. در مجموع بازي با بحرين خوب بود، اما مقابل قطر زياد تلاش کرديم و حس مي کنم به سختي برديم. اميدوارم مقابل امارات با يک بازي درخشان برنده شويم.

* ترجيح مي دهيد در مرحله بعد با کدام تيم بازي کنيد؟

- با اردن و عراق مشکل چنداني نداريم، چون با روحيه اي که داريم قطعا بچه ها خوب عمل مي کنند. آنها تيم هايي نيستند که جلوي ما عرض اندام کنند و اميدوارم با همان قدرتي که جام ملت ها را شروع کردند، همچنان پيش بروند.

* بهترين بازيکن ما تا اين لحظه کدام بازيکن بوده است؟

- احسان حاج صفي در بازي اول و آندرانيک تيموريان در بازي دوم خوب بودند و به نظر در بازي با قطر به دليل اينکه بازي سختي داشتيم، عليرضا حقيقي هم خوب بود. همچنين سردار آزمون که گل زد عملکرد خوبي داشت.

* کي روش مقابل قطر استرس زيادي داشت، بردن قطر اينقدر خوشحالي داشت؟

- کي روش نبايد الان به اين شکل عکس العمل نشان دهد، يعني کي روش فکر مي کرد قطر را نمي بريم؟ يک مربي روحيه تيم است و هر چه خونسرد تر و راحت تر عمل کند، بهتر است. مربي مي تواند انرژي مضاعف به تيمش بدهد. کي روش مربي خوبي است و اميدوارم در بازي هاي سخت تر، راحت تر تيم را هدايت کند. بحرين و قطر بازي هاي راحتي بود و نبايد استرس داشته باشد و اگر اينگونه باشد در مراحل بالاتر سکته مي کند.

* به نظر شما تيم ملي در جام ملت هاي آسيا شانس قهرماني دارد؟

- خيلي اميدوارم که قهرمان شويم و مدام انرژي مثبت مي دهم و دعا مي کنم تا قهرمان جام شويم.

* حريف اصلي ما دراين راه کدام تيم است؟

- به نظرم ژاپن و کره جنوبي حريفان سرسختي براي ما هستند، البته استراليا هم هست. چند سال قبل استراليا را مغلوب کرديم که خاطره انگيز شد و اميدوارم پديده اي پيدا شود و مثل آن بازي حرکتي داشته باشد که در يادها بماند. استراليا تيم خطرناکي است، چون ميزبان است و يک مقدار کار ما را سخت مي کند.

منبع: جام نیوز

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
Private name
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
0
2
تو روحتون با این تیترای مسخرتون
اگه مردی نظر رو منتشر کن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین