|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۲
کد خبر: ۳۴۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

ایسنا:فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک زورگیر سارق و یک قاچاقچی موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح دو ماموریت فرمانده انتظامی شهرری گفت: درپی اعلام خبری از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع زورگیری و سرقت تلفن همراه از شهروندان در بوستان «سه دختران» شهرری، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفته و تیم‌های عملیاتی پلیس به محل اعزام شدند. با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد سرقت توسط یکی از سارقان سابقه‌دار صورت گرفته است که با کسب این اطلاعات مشخصات متهم به تیم‌های گشت اعلام شده و در عرض کمتر از یک ساعت ماموران انتظامی سارق را در حوالی بوستان «سه دختران» شناسایی کردند.

وی با اشاره عملیات ماموران برای دستگیری این فرد گفت:‌ متهم به محض مشاهده ماموران با پای پیاده اقدام به فرار کرد اما این فرد پس از طی مسافتی تعقیب و گریز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. از این فرد سه دستگاه تلفن همراه هوشمند کشف شد. این فرد همچنین در جریان بازجویی‌های انجام شده به سه فقره زورگیری از شهروندان اعتراف کرد که تاکنون دو نفر از مالباختگان وی شناسایی شده‌اند.
دستگیری قاچاقچی حشیش در محور تهران - قم

جلیلیان همچنین به ماموریت دیگر پلیس برای دستگیری یک قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در محور تهران_قم اشاره کرد و گفت‌: در این عملیات ۱۵ کیلو حشیش و هفت کیلو تریاک کشف و ضبط شد.

وی درباره جزئیات این پرونده گفت: در پیگیری‌های پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرری مشخص شد یکی از قاچاقچیان موادمخدر قصد دارد پس از عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران محموله‌ای از انواع موادمخدر را با یک دستگاه خودرو ۲۰۶ از یکی از استان‌های جنوبی کشور منتقل و در سطح شهرستان ری و تهران توزیع کند. در همین راستا نیز این موضوع در دستورکار تیم عملیات پلیس قرار گرفت.

جلیلیان افزود: در ادامه با مشخص شدن مسیر تردد خودرو مذکور از محور حسن آباد فشافویه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محور مواصلاتی مذکور اعزام شده و پس از انجام مراقبت‌های ویژه پلیسی سرانجام در روز گذشته خودروی پژو ۲۰۶ مذکور دراین محور متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری سوداگر مرگ گفت: در بازرسی از خودرو متهم  ۱۵ کیلو حشیش و هفت کیلو تریاک که در خودرو جاساز شده بود کشف شد.

به گفته وی برای دو متهم دستگیر شده در این دو ماموریت پرونده‌های جداگانه‌ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات تکمیلی در این خصوص از سوی پلیس در حال انجام است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین