|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۱
کد خبر: ۳۴۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵

مهر: فدراسیون تیروکمان اعتراض خود را به عدم صدور ویزای سفر نمایندگان این فدراسیون به آمریکا برای حضور در بازی های جهانی ورلد گیمز اعلام می کند.

 مسابقات تیروکمان بازی های جهانی (ورلد گیمز) در حالی از روز جمعه به میزبانی آمریکا آغاز شد که نمایندگان ایران به دلیل عدم صدور ویزا از حضور در این رویداد بازماندند.

فدراسیون جهانی تیروکمان برای حضور در این رویداد دو سهمیه غیرقابل جایگزین به ایران داده بود. بر این اساس مقرر شده بود گیسا بایبوردی و رمضان بیابانی عازم آمریکا شوند تا در بازی های جهانی شرکت کنند.

برای این حضور تمام اقدامات لازم به منظور دریافت ویزا انجام شد اما در نهایت کمانداران ایران به دلیل عدم صدو ویزا از حضور در بازی باز ماندند.

در همین راستا فدراسیون تیروکمان قصد دارد طی مکاتبه با فدراسیون جهانی، اعتراض خود را در این زمینه مطرح کند به خصوص که سال گذشته هم رئیس فدراسیون به دلیل عدم صدور ویزا از سفر به آمریکا و شرکت در مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی بازماند.

غلامرضا شعبانی بهار  با تایید اعتراض به فدراسیون جهانی گفت: در حال تنظیم و ترجمه نامه هستیم و طی همین روزها اعتراض خود به صورت رسمی اعلام می کنیم.

رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: از اینکه به آمریکا سفر نداشتیم ناراحت نیستم اما از اینکه کمانداران مان موقعیت حضور در بازی های جهانی را از دست دادند به شدت ناراحتم. به همین دلیل پیگیر این اعتراض خواهیم بود تا در موارد مشابه دیگر با مشکل اینچنینی مواجه نشویم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین