|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۳۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی آموزش وپرورش استان همدان دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی شهر همدان در حرکت زیبا و معنوی و با هدف همدردی با 'محمدرضا قادری' از قهرمانان دوچرخه سواری آسیا و معلم ورزش آموزش و پرورش که به سرطان مبتلا شده است، چهارشنبه هفته گذشته برای ابراز همدردی موهای سر خود را تراشیدند.

'محمد دیمه ور' معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در این پیام ضمن قدردانی از دانش آموزان آورده است: نوگلان باغ دانش ،معرفت ،عاطفه و محبت، اقدام زیبای شما که برخاسته از قلب آکنده از عطوفت و مهربانی و عشق شما عزیزان به معلم فداکارتان است ، شایسته تقدیر و ستایش است زیرا در نخستین سالهای زندگی پای بر پلکان صعود انسانی ، رشد و تعالی برای دستیابی به مقام خلیفه الهی گذارده اید.

این پیام می افزاید: بی شک همراهی شما با یکی از معلمان عزیز این سرزمین ، نشانگر تربیت ثمربخش خانواده و معلمان محترمتان است و بهترین شیوه سپاس و قدردانی است که برای آراستگان به مقام علم می توان انجام داد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه این پیام آورده است: عزیزان و فرزندان دلبندم کار خطیر شما قلب مرا آکنده از حس مهرورزی و مسالت توفیق خدمت هرچه بیشتر نسبت به شما دانش آموزان گرامی کشورمان کرد.

دیمه ور خطاب به این دانش آموزان گفت: اقدامتان را ارج می نهم و تداوم این قدرشناسی را برای همه پویندگان دانش و دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت آرزومندم.

محمدرضا قادری دوچرخه سواری است که قهرمانی آسیا را در ویترین افتخارات خود جا داده و این روزها با سرطان ریه دست و پنجه نرم می کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین