|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۳۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان سال 2015 جهان با حضور 20 تیم مرداد سال 94 به میزبانی آرژانتین برگزار می شود.
از فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان از 23 مرداد ماه سال آینده به میزبانی دو شهر آرژانتین با حضور 20 تیم برتر جهان برگزار خواهد شد.

تاکنون 11 تیم شرکت کننده در این رقابت ها مشخص شدند که اسامی آنان به تفکیک قاره و منطقه به قرار زیر است:

1- آرژانتین (میزبان)

2- کشورهای ایران، چین، ژاپن و چین تایپه از قاره آسیا

3- کشورهای آمریکا، کوبا، مکزیک و پورتوریکو از منطقه نورسکا

4- کشورهای برزیل و شیلی از آمریکا جنوبی

سه تیم از مسابقات قهرمانی نوجوانان قاره آفریقا مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست می آورند. رقابت های این منطقه از روز دوشنبه در کشور تونس آغاز خواهد شد.

همچنین 6 تیم دیگر در مسابقات قهرمانی اروپا مجوز حضور در آرژانتین را به دست خواهند آورد.

مرحله نهایی مسابقات انتخابی منطقه اروپا از 15 فروردین سال آینده به میزبانی شهر کوکائیل ترکیه برگزار خواهد شد که 12 تیم روسیه، فرانسه، لهستان، جمهوری چک، آلمان، بلغارستان، رومانی، ایتالیا، صربستان، بلژیک، دانمارک و ترکیه در آن برای کسب 6 سهمیه مبارزه خواهند کرد.

شهرهای رزیستنس و کرینتس میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان در آرژانتین هستند که این شهر ها در شمال این کشور و نزدیک مرز آرژانتین و اکوادور قرار دارد.

فاصله دو شهر میزبان با یکدیگر با ماشین 24 دقیقه است و فاصله آنان با پایتخت آرژانتین با هواپیما یک ساعت و 15 دقیقه است.

با توجه به رنکینگ جهانی تیم های صعود کننده به مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان و نحوه سید بندی این رقابت ها، اگر لهستان در مسابقات انتخابی قاره اروپا عنوان اول تا سوم را کسب کند در مسابقات جهانی سرگروه ایران خواهد شد و ایران تیم دوم. اما اگر این تیم رتبه های چهارم به بعد را کسب کند، ایران سرگروه خواهد بود.

تیم والیبال نوجوانان ایران که در حال حاضر به عنوان تیم ارتعاشات صنعتی ایران در لیگ برتر والیبال برای کسب آمادگی به مصاف حریفان می رود، 15 بهمن ماه به کار خود در این رقابت ها پایان خواهد داد.

بر اساس برنامه ریزی کادر فنی این تیم، دو اردوی آمادگی و انتخابی تیم والیبال نوجوانان تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد تا نفرات اصلی اردوی آمادگی انتخاب شوند و از هشتم فروردین ماه سال آینده اردوهای آمادگی این تیم پیگیری خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین