|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۳۴۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از امحاء بیش از ۸۱ تن انواع موادمخدر در چند استان کشور خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار مجید کریمی با اعلام این خبر گفت: بیش از ۸۱ تن انواع موادمخدر که در عملیات‌های مختلف پلیس کشف و ضبط شده بود، امروز در مراسمی که به مناسبت روز جهانی مبارزه با مصرف و قاچاق مواد مخدر در چند استان کشور برگزار شد، امحاء شد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، کریمی همچنین پیامی را به مناسبت روزجهانی مبارزه با مصرف و قاچاق مواد مخدر صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:‌

«روز جهانی مبارزه با مصرف و قاچاق مواد مخدر، فرصتی مغتنم برای گسترش آگاهی و جلب حمایت عمومی علیه آسیب‌های ویرانگر مواد مخدر و همچنین ارائه راهکارهای کارساز در پیکار بی‌امان و همه جانبه با این معضل بزرگ اجتماعی است.

متاسفانه جوانان که نیروی مولد و پشتوانه توسعه آینده به شمار می‌آیند، جزو اولین قربانیان و هدف این سوداگری هستند و کشور ما به واسطه همجواری با کشوری که اصلی‌ترین منشأ کشت، تولید و به تبع آن فعالیت مجرمان جرایم سازمان یافته و فرامرزی در معرض بیشترین خسارات انسانی و عواقب مخرب ناشی از قاچاق و اعتیاد قرار دارد.

هم اکنون جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم دار مبارزه با موادمخدر، به موازات اقدامات و تدابیر مقابله‌ای، بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، بومی و جلب مشارکت‌های مردمی و برنامه‌های فراگیر در مبارزه و پیشگیری از آسیب‌های این معضل را در دست اجرا دارد.

در این میان  فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و به ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر، با بهره‌گیری از تمام ظرفیت و امکانات، گام های مطلوب و مثمرثمری در فرآیند مبارزه با موادمخدر برداشته و عزم و اراده این نیرو در مقابله با موادمخدر بر کسی پوشیده نیست و گواه این ادعا، تقدیم شهدای بسیاری در این عرصه است.

در پایان، پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان این عرصه و ادای احترام به همه ایثارگران و تلاشگران عرصه مبارزه با مواد مخدر، تاکید دارد که در مبارزه و مقابله با موادمخدر همانند همیشه با جدیت و اقتدار و رویکردی جهادی از همه ظرفیت‌ها به ویژه همکاری و پشتیبانی مردمی بهره خواهد برد و سوداگران و قاچاقچیان بدانند دست مقتدر پلیس آن‌ها را به قانون و مجازات خواهد سپرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین