|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۳۴۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱


اپلیکیشن اختصاصی فیس بوک واچ (Facebook Watch) برای تماشای ویدیوها و ویدیوهای زنده فیس بوک در دستگاه اپل تی وی (Apple TV) ظاهرا از سوی فیس بوک غیرقابل دسترس شده است.

به گزارش ایسنا، اپلیکیشن فیس بوک واچ دیگر در اپل تی وی کار نمی‌کند. به نظر می‌رسد فیس بوک این اپلیکیشن tvOS را در جدیدترین به‌روزرسانی تعطیل کرده است. با این حال این اپلیکیشن هنوز در فروشگاه اپ استور قابل دسترس است.

کاربران هنگامی که تلاش می‌کنند در سیستم عامل tvOS، به فیس بوک واچ دسترسی پیدا کنند، با این پیام مواجه می‌شوند که این اپلیکیشن دیگر قابل دسترس نیست و ویدیوها می تواند در وب سایت فیس بوک مشاهده شود.

از آنجا که سیستم عامل tvOS مرورگر وب ندارد، هیچ راه دیگری برای تماشای ویدیوهای فیس بوک در اپل تی وی وجود ندارد مگر این که از قابلیت Airplay دستگاه دیگری استفاده کرد.

فیس بوک اپلیکیشن اختصاصی خود برای تماشای ویدیو در اپل تی وی را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد. کاربران می‌توانستند برای تماشای ویدیوهای دوستانشان، حسابهای دیگری که دنبال می‌کنند و حتی ویدیوها و ویدیوهای زنده پیشنهاد شده، وارد حساب خود شوند.

ظاهرا تنها اپلیکیشن tvOS قطع شده و فیس بوک واچ همچنان در تلویزیون‌های هوشمند کار می‌کند. پایان فیس بوک واچ برای اپل تی وی چندان تعجب برانگیز نبود زیرا مانند watchOS، نرم افزار tvOS هم اخیرا اپلیکیشنهای زیادی را از دست داده است زیرا به نظر می‌رسد طراحان دیگری اهمیتی به این پلتفرم نمی‌دهند. برخلاف آیفون و آی‌پد، اپل تی وی دستگاه محبوبی نیست.

بر اساس گزارش وب سایت ۹to۵mac، اگر اپل در استراتژی خود در خصوص اپل تی وی بازبینی نکند، ممکن است اپلیکیشنهای tvOS مهم دیگری را در آینده از دست دهیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین