|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۳۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸
تیم فوتبال چلسی هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر جزیره را با برتری پر گل 5 بر صفر مقابل سوانسی و تداوم صدرنشینی در لیگ برتر انگلیس پشتی سر گذاشت.
از سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، ساعت 18 و 30 دقیقه عصر امروز ( شنبه ) شش دیدار برگزار شد.

چلسی که تا قبل از هفته بیست و دوم با 49 امتیاز در صدر جدول لیگ جزیره قرار داشت، با گل های اسکار ( دقایق یک و 36)، دیه گو کاستا ( دقایق 20 و 34) و آندره شورله (دقیقه 79)، سوانسی را در هم شکست و به صدرنشینی خود در لیگ برتر انگلیس ادامه داد.

در دیگر دیدار این هفته، لیورپول با نتیجه 2 بر صفر استون ویلا را شکست داد که در این دیدار فابیو بورینی در دقیقه 24 و ریکی لمبرت در دقیقه 79 برای لیورپول گلزنی کردند.

کریستال پالاس نیز در دقایق پایانی موفق شد با نتیجه 3 بر 2 برنلی را از پیش رو بردارد. در این دیدار دیت گایل (دقایق 28 و 87) و جیسون پونچئون (دقیقه 48) برای کریستال پالاس گلزنی کردند. گل های برنلی را نیز در این دیدار، بنی می در دقیقه 12 و دنی اینگز در دقیقه 16 به ثمر رساندند.

در دیگر این هفته استوک سیتی با تک گل دقیقه 63 بویان کرکیچ، لسترسیتی را از پیش رو برداشت.

منچستریونایتد نیز که پیش از این با 37 امتیاز در رتبه چهارم قرار داشت، با نتیجه 2 بر صفر کوینز پارک را شکست داد و 40 امتیازی شد و موقتا بالاتر از ساوتهمپتون 39 امتیازی در رتبه سوم قرار گرفت.

در این دیدار، مروانه فلینی در دقیقه 58 و جیمز ویلسون در دقیقه 90 برای شیاطین سرخ گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این هفته، ساندرلند نیز با نتیجه 2 بر یک از تاتنهام شکست خورد. در این دیدار یان فرتونگن(3) و کریستین اریکسن (88) برای تاتنهام گلزنی کردند. تک گل ساندرلند را نیز سباستین لارسن در دقیقه 31 زد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین