|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۱
کد خبر: ۳۴۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عدم تحقق وعده ۲ ماهه شهردار تهران مبنی بر جمع آوری معتادان متجاهر در پایتخت متذکر شد: هنوز آثار این وعده در هیچ کجای پایتخت دیده نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، تشکری هاشمی پس از استماع گزارش قرارگاه اجتماعی از سوی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه توجه به علت به جای توجه به معلول یکی از بدیهیات گزارش علمی و کارشناسی است، گفت: معتقدم تا مادامی که علت یک آسیب اجتماعی همچنان حیات داشته باشد معلول هم مولد می‌شود، به همین دلیل است که به رغم سالها مقابله و برخورد با معتاد متجاهر بی آنکه علت آنرا برررسی کنیم چندان موفق نبوده ایم و جز هدر رفت سرمایه و فرصت ها و تکرار روش های گذشته تاثیر مثبت اقدامات صورت گرفته را در شهر شاهد نبوده ایم.

وی از معاون محترم فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران خواست گزارشی از تعداد معتادانی که درمان شده اند و به وضعیت عادی جامعه بازگشته اند ارایه کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عدم تحقق وعده شهردار تهران مبنی بر جمع آوری معتادان طی ٢ ماه تاکید کرد: متاسفانه آثار تحقق این وعده را در خیابان های پایتخت نمی‌بینیم و هنوز فراوانی معتادان در کوچه ها و محلات همانند گذشته است.

تشکری هاشمی در ادامه با اشاره به ارایه گزارش  قرارگاه های مختلف شهرداری تهران در شورای اسلامی شهر گفت: حتما در گزارش های ارایه شده از سوی معاونین محترم باید به شاخص‌هایی مانند برنامه ٥ ساله شهرداری تهران و برنامه مصوب سال ١٤٠١ توجه شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه گزارش های ارایه شده در شورای اسلامی شهر تهران نباید صرفا مبتنی بر بایدها و استنباط های شخصی افراد باشد متذکر شد: در گزارشات آینده دوستان به جای ارایه گزارش های شفاهی، گزارشات مکتوب همراه با آمار و ارقام کمی به منظور ارزیابی دقیق به اعضای شورای اسلامی شهر، ارایه نمایند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین