|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۳۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
'ماریانو راخوی' نخست وزیر اسپانیا امروز شنبه به تروریست ها هشدار داد که تروریسم هرگز اتحاد کشورهای اروپایی را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.
به گزارش خبرگزاری افه ، راخوی که در همایشی در مورد مقابله با تروریسم صحبت می کرد ادامه داد :هیچ افراط گرایی نتوانسته آزادی ها را از ما بگیرد و هیچ تروریستی موفق نمی شود ترس را به زندگی ما بیافزاید.

وی اشاره کرد که در مقابل تروریسم فقط یک رفتار قابل قبول وجود دارد و آن ، 'مبارزه بی امان' برای شکست دادن تروریسم است .

راخوی تاکید کرد :همه ما ، حملات پاریس را همانند حمله به خود قلمداد کردیم زیرا حمله ای به دموکراسی ما بود اما هشدار می دهم که تروریست ها هرگز نمی توانند به دموکراسی خاتمه دهند .

نخست وزیر اسپانیا ادامه داد:امنیت و آزادی دو اصل جدایی ناپذیر مقابل آنهایی که به دنبال رسیدن به ناامنی هستند می باشد زیرا امنیت برای توسعه و پیشرفت یک جامعه آزاد و دموکراتیک ضروری است .

راخوی در بخش دیگری از سخنان خود از همه احزاب سیاسی کشور خواست که به توافقی که حزب حاکم 'مردمی' دولت و حزب سوسیالیست در حال آماده کردن آن برای مبارزه با تروریسم و افراط گری هستند بپیوندند .

نخست وزیر اسپانیا اشاره کرد که اجماع در این مساله حیاتی می باشد و به همین دلیل انتظار دارد که هنگامی که این طرح قانونی برای تصویب به مجلس نمایندگان رفت ،از آن حمایت کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین