کد خبر: ۳۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
به گزارش ایرنا از سازمان اوقاف و امورخیریه ،«حسن ربیعی» در بازدید از روند اجرایی نخستین مرکز ‏همودیالیز موقوفه ای کشور در قزوین گفت: امیدواریم با احداث این مرکز شاهد ارائه خدمات مطلوب در حوزه سلامت، بهداشت و درمان برای مردم این منطقه ‏باشیم.

وی با اشاره به این که استان قزوین یکی از استان های برتر در حوزه فعالیت های عمرانی به خصوص در حوزه ‏سلامت و بهداشت است افزود: امیدواریم با توسعه و بهره برداری از پروژه های استان در حوزه سلامت مانند ‏درمانگاه خیریه شهر بیدستان، مرکز همودیالیز و در حوزه مسکن مانند پروژه 160 واحدی شهر بیدستان موجبات ‏توسعه فرهنگ وقف را فراهم آوریم.



*تاسیس دانشکده علوم قرآن و حدیث در قزوین

وی در ادامه از آمادگی سازمان برای تاسیس دانشکده علوم قرآن و حدیث در استان قزوین خبر داد و گفت: برای ایجاد این دانشکده در استان قزوین باید سیر مراحل تصویب طرح با توجه به ظرفیت های استان قزوین طی شود.

وی عنوان کرد: شرایط مشارکت همه اجزای استان در تأسیس این دانشکده، باید سنجیده شود و همه مسوولان استان باید برای ایجاد و راه اندازی این دانشکده احساس مسوولیت کنند.

ربیعی تأکید کرد: فقط طرح موضوع راه اندازی دانشکده علوم قرآنی و حدیث مسئله را حل نمی کند و مسوولان باید برای رفع موانع اقدام کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین