|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۱
کد خبر: ۳۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
فراخوان مقاله در بخش کتابخانه کودکان و نوجوانان با موضوع «مشارکت پویا به منظور دستیابی، توسعه و تحول در کتابخانه های جوانان»توسط دبیرخانه ایفلا منتشر شد.
به گزارش ایرنا، فراخوان مقاله در بخش کتابخانه کودکان و نوجوانان با موضوع 'مشارکت پویا به منظور دستیابی، توسعه و تحول در کتابخانه های جوانان' با محور قرار گرفتن موضوع مشارکت فعال منتشر شده است.

- شرکا برای کتابخانه ها از اهمیت بیشتری برخوردارند، آنها با کتابداران در حوزه ها و روش های مختلف همکاری می کنند از جمله ارایه نظر کارشناسی در رشته های مختلف و همکاری برای انجام فعالیت های مختلف

- شرکا می توانند سازمان ها و یا اشخاص دولتی، خصوصی، بومی، ملی و بین المللی باشند، چه آن ها که بودجه را خود فراهم می کنند یا توسط کتابخانه از لحاظ مالی تامین می شوند و آن ها برای بقای کتابخانه حیاتی هستند. از جمله موضاعات ارایه مقاله در بخش کتابخانه کودکان و نوجوانان هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، دبیرخانه ایفلا هدف از برگزاری این نشست را برجسته سازی مشارکت خلاقانه و الهام بخش در کتابخانه های کودکان و نوجوانان در زمینه های مختلف کتابداری در کشورهای مختلف اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله 15 فوریه 2015 مطابق با 26 بهمن ماه سال جاری، زمان اعلام مقاله های پذیرفته شده اول ماه مارچ 2015 مطابق با 10 اسفند ماه سال جاری و آخرین مهلت ارسال مقاله کامل 30 آپریل 2015مطابق با 10 اردیبهشت ماه سال آینده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی ذیل مراجعه کنند:

http://conference.ifla.org/ifla81/node/1027

ایفلا؛ فدراسیون بین المللی انجمن ها و موسسات کتابداری (IFLA)‏، ارگانی مستقل، غیر دولتی، بین المللی، و غیرانتفاعی است.

هدف ایفلا ارتقای تفاهم بین المللی، همکاری، گفت و شنود، پژوهش و توسعه در همه زمینه های کتابداری از جمله کتابشناسی، خدمات اطلاع رسانی، و آموزش کارکنان و ایجاد تشکیلاتی عنوان شده است که از طریق آن بتوان جنبه های بین اللملی کتابداری را ارایه کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین