|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۳۴۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

 امام جمعه بندرگز به فیلم ضدایرانی_اسلامی عنکبوت مقدس واکنش نشان داد و از کارگردان این فیلم خواست؛ درباره ماجرای "پیتزا گیت" و رسوایی هیلاری کلینتون فیلم بسازد.

حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی در گفتگو با خبرنگار ایسنا ضمن محکومیت حواشی کن و فیلم ضد ایرانی و اسلامی عنکبوت مقدس گفت: فیلم عنکبوت مقدس چهره ای هیولایی نه فقط از جمهوری اسلامی، بلکه از اسلام و مردم ایران به غرب نشان می‌دهد، این فیلم  اسلام را دینی نشان می‌دهد که تحت تاثیر تعلیمات آن، مردان تبدیل به قاتلان سریالی می‌شوند و مردم ایران را کسانی معرفی می کند که این قاتلان سریالی را تشویق می‌کنند و از آنان  قهرمان می‌سازند.

نخل طلای جشنواره کن یک جایزه سیاسی است نه هنری

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی به دنبال ریزش هاست نه رویش ها، تصریح کرد: هر وطن فروش دیگری هم این نقش را بازی می‌کرد جایزه کن را دریافت می کرد، این جایزه یک جایزه سیاسی است نه هنری.

امام جمعه بندرگز تأکید کرد: شناخت دولت فرانسه کار سختی نیست، دولتی که روزی میزبان گروهک تروریستی منافقین بود که فقط یک جنایت آنها سوزاندن زنده زنده دختر بچه سه ساله مقابل چشمان پدر و مادرش بود و یک روز نیز این کشور خون های آلوده به ویروس ایدز را به ایران فرستاد و اخیراً نیز به بازیگر معلوم الحال در فیلم موهن و ضد اسلامی و ایرانی «عنکبوت مقدس» جایزه نخل طلا داده است.

حسینی به کارگردان فیلم ضدایرانی و ضداسلامی عنکبوت مقدس پیشنهاد داد به جای ساخت چنین فیلم غیرواقعی از ماجرای «پیتزاگیت» هیلاری کلینتون و هک شدن ایمیل وی فیلم بسازد.

وی ضمن تقدیر از وزارت ارشاد در واکنش به حواشی جشنواره کن و فیلم موهن عنکبوت مقدس، متذکر شد: انفعال وزارت خارجه در امور فرهنگی قابل پذیرش نیست، در حالی که برخی کشورها مثل فرانسه و انگلیس وارد جنگ رسمی و تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی شده‌اند چرا وزارت خارجه در مسائل فرهنگی مسامحه می‌کند؟ انگار مسئله فرهنگ برای این وزارت خانه اهمیت چندانی ندارد.

گفتنی است؛ مارس 2016، حساب ایمیل شخصی مدیر مبارزات انتخاباتی هیلاری کلینتون هک شد، ویکی لیکس که ایمیل های وی را در نوامبر 2016 منتشر کرد متن ایمیل ها حاوی جملاتی غیر معقول بود و از کلماتی استفاده شده بود که طبیعی به نظر نمی رسید، در نهایت بررسی ها نشان داد شخصی به نام جفری اپستین که چند جزیره خصوصی دارد کودکان را برای بردگی جنسی به آنجا قاچاق می‌کند و اوباما و تعداد زیادی از مشاهیر به آن جزیره رفت و آمد دارند از آن به بعد این رسوایی پیتزاگیت نام گرفت.

 با انتشار این ایمیل ها مشخص شد که چندین مقام عالی رتبه حزب دموکرات و رستوران های ایالات متحده با  قاچاق انسان و حلقه رابطه جنسی کودک متصل می کند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین