|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۳۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷
امام جمعه موقت یزد خاطر نشان کرد: تحریم ها بر مردم فشار می آورد اما با تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در برابر همه مشکلات سربلند بیرون خواهیم آمد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'سید جواد آیت اللهی' در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد افزود: کینه و بغض آنها از ما در رفتار و سخنانشان مشخص است و کینه در دل آنها خیلی بیشتر از آن است که به زبان می آورند.

وی با بیان اینکه آنان همچنین از پیشرفت کشور در مسائل مختلف ناراحت می شوند، اظهار کرد: باید با صبر و تقوی در مقابل توطئه های دشمنان پیروز شویم و هیچ ضرری به ما نمی رسد.

امام جمعه موقت یزد خاطر نشان کرد: تحریم ها بر مردم فشار می آورد اما با تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در برابر همه مشکلات سربلند بیرون خواهیم آمد.

آیت اللهی با بیان اینکه اگر دست به دست دشمنان بگذاریم آنان ضررهای زیادی به ما خواهند رساند، بر اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تمام توان خود را برای نابودی کشور ما بکار می گیرند افزود: کشور ما از نظر نظامی تحت رهبری فرمانده کل قوا به پیشرفت های زیادی دست یافته است بطوری که کشوری جرات حمله به ایران را نخواهند داشت و در این زمینه احساس خطر نمی کنیم.

امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: دیدیم که گزینه های روی میز آنان به زیر میز و در زمین رفت.

آیت اللهی دو مسئله فرهنگی و اقتصادی را مهم خواند و بیان کرد: اگر مردم و مسوولان به حرفهای رهبری گوش فرا دهند با عنایت پروردگار و امام زمان (عج) کشور ما حفظ خواهد شد .

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه مسوولان قدر مردم را بدانند گفت: مردم این مرز و بوم همیشه در همه صحنه های مختلف حضور داشتند و بسیاری از مسائل کشور به دست مردم حل شد.

وی اظهار کرد: فتنه سال 88 هشت ماه طول کشید و مردم احساس کردند که نظام ، اسلام و دین در خطر است و در روز 9 دی به میدان آمدند و حمایت خود را از رهبری و نظام اعلام و فتنه گران را نابود کردند.

وی افزود: همچنین در تشییع پیکر شهدای گمنام مردم دارلعباده بصورت گسترده شرکت کردند و با آرمانهای شهدا و رهبری تجدید میثاق کردند .

امام جمعه موقت یزد همچنین 27 دیماه شهادت شهید نواب صفوی و فدائیان اسلام را گرامی داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین