|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۳۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴
محمد امید پنجشنبه شب درنشست علمی، تخصصی امدادگران استان اردبیل افزود: پرداخت تسهیلات برای ایجاد کسب و کارهای کوچک چندان هنری نیست وایجاد اشتغال برای افراد زیر پوشش حلقه آخر بحث توانمندسازی است که افراد به درآمدی پایدار می رسند.

وی بیان کرد: حمایت های فرهنگی وایجاد خودباوری دربین مددجویان جزو رسالت های اصلی ماست چرا که اگر این باور نباشد، راه اندازی کسب وکارها هم به نتیجه مورد نظر نمی رسد.

محمدامید، با بیان اینکه 600 هزار نفر درنوبت اشتغال قرار دارند، گفت: کمیته امداد آماده ایجاد 300 هزار شغل با اعتبار 70هزار میلیارد ریال می باشد.

وی افزود: افرادی که به خودباوری رسیده وتوانمند می شوند علاوه بر خود می توانند زمینه اشتغال سایر افراد را نیز فراهم کنند و از این رو کارآفرینی مورد توجه کمیته امداد قرار دارد.

معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امداد درادامه گفت: این نهاد ازکارآفرینان حمایت می کند و درشهرستان ها 500 میلیون ریال و در استان ها تا سقف 100 میلیون ریال برای افرادی که بتوانند علاوه بر خود، برای نیازمندان زیر پوشش این نهاد ایجاد اشتغال کنند، تسهیلات پرداخت می شود.

نشست علمی ، تخصصی امدادگران استان با حضور مسوولان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل برگزار شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین