|
|
امروز: پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۳۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹
براساس گزارش منابع انگلیسی، انتظار می رود که بیشتر حذف این فرصت های شغلی در طرح های فلات قاره شرکت نفتی 'بی پی' صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، شرکت نفتی 'بی پی' قرار است 300 فرصت شغلی را در حوزه دریای شمال با هدف کاستن از هزینه هایش و تجدید نظر در عملیاتش در این منطقه حذف کند .

براساس گزارش منابع انگلیسی، انتظار می رود که بیشتر حذف این فرصت های شغلی در طرح های فلات قاره شرکت نفتی 'بی پی' صورت گیرد.

این گزارش ها حاکی از آن است که کارکنان مقر فعالیت شرکت 'بی پی' در دریای شمال که در منطقه آبردین اسکاتلند واقع است، روز پنجشنبه در جریان طرح های این شرکت برای کاهش نیروهایش قرار گرفته اند.

شرکت 'بی پی' در حال حاضر در منطقه دریای شمال بیش از 3 هزار و 500 هزار نیرو و در سایر مناطق انگلیس 11 هزار نیرو دارد .

شرکت نفتی 'بی پی' در ماه دسامبر گذشته گفته بود که در پاسخ به بازار جهانی نفت خام اقدام به تجدید نظر در ساختار نیروها و طرح هایش و کاهش هزینه هایش به میزان 650 میلیون پوند ( در حدود یک میلیارد دلار) خواهد کرد.

بهای هر بشکه نفت خام دریای برنت از ماه جولای گذشته که درحدود 115 دلار بود تاکنون درحدود 50 درصد کاهش داشته است و در حال حاضر در حدود 46 دلار به فروش می رسد .

بهای نفت خام از جولای سال 2008 میلادی که با رسیدن به بالای 147 دلار در هربشکه ، یک رکورد زده بود، بدنبال بروز رکود در اقتصاد جهانی روند نزولی گرفت .

درحوزه های نفتی دریای شمال در حال حاضر بیش از 400 هزار نفر مشغول کار هستند.

شرکت 'بی پی ' که بیشتر به نام سابقش شرکت نفتی 'بریتیش پترولیوم ' می شناسند، درحال حاضر درحدود 15 هزار نیرو در انگلیس و در حدود 84 هزار نیرو در سایر کشورهای جهان دارد.

این شرکت چند ملیتی که مقرش در انگلیس است از زمان بروز فاجعه نشست نفت خام در یکی حوزه های نفتی اش در خلیج مکزیک در سال 2010 میلادی، اعلام کرده بود که درراستای 'ساده سازی و عقلانی تر کردن سیستم اش'، طرح کاهش نیروهایش را به اجرا خواهد گذاشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین